Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam takie pytanie ponieważ nadalem paczkę w paczkomacie tak jak należy wydrukowałem wetykiete i wysłałem lecz w zamówieniu nadal widnieje że paczka nie została nadana jak to możliwe ?
Możliwe, w systemie tak bywa, powinno się zmienić jak kurier zabierze.
@Kalabis1920 Cześć. 🙂 Paczka została nadana prawidłowo, nie martw się o to, system potrzebuje po prostu dłuższej chwili, żeby zaktualizować dane z InPost.
Spójrz, bezpośrednio w trackingu InPost Twoja paczka jest oznaczona jako nadana: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=660166808304191132502672 🙂
Dziękuję za odpowiedź która mnie trochę uspokoiła to moja pierwsza sprzedaż więc chciałem mieć wszystko domknięte na ostatni guzik.
Ściągnij aplikacje InPost, będziesz mógł zobaczyć swoje paczuchy w zakładce: odbieram/nadaję/zwracam.