anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie o nieodebraną paczkę

sokztymbarku
#1 Nowicjusz

Witam,

Klient nie odebrał wysłanej przeze mnie paczki (Allegro lokalnie, paczkomat inpost), był na wyjeździe i nie zdążył. Paczka wróciła dziś do mnie, chciałbym ją nadać ponownie (już ustalone z klientem), czy mogę użyć etykiety pobranej po raz drugi z 'ostatnio sprzedane'? Czy to zadziała? Tak byłoby dla mnie najwygodniej, paczka jest ciężka, nie musiałbym jej zabierać z paczkomatu, po prostu przekleiłbym etykietę i nadał ponownie. Jeśli nie mogę zrobić tego w ten sposób, to jak wygenerować nową etykietę (jeśli to w ogóle możliwe)? Proszę o pomoc, pierwszy raz mam taką sytuację.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@sokztymbarku nie da się tak jak myślisz, teraz musisz we własnym zakresie wygenerować etykietę lub kod nadania przez aplikację, możesz to oczywiście zrobić wcześniej żeby nie tachtać jej do domu, wyciągnąć, i nadać ponownie 🙂

Koszt nadania będzie oczywiście większy niż ten na allegro nawet pod 20 zł 😞https://inpost.pl/SzybkieNadania/pl lub przez apkę InPost 

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

sokztymbarku
#1 Nowicjusz

Dzięki za info 🙂 To w takim razie jeszcze krótkie pytanie, czy kosztem zwrotu też mnie obciążą (bo ktoś na bank musi za to zapłacić) i czy to też będzie więcej niż wysyłka przez allegro? Pytam bo zastanawia mnie ile dodatkowo mam obciążyć klienta. Gdyby to było 10zł. to dałbym sobie spokój ale widzę że na to się raczej nie zanosi. Jeszcze raz dziękuję za pomoc 😁

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@sokztymbarku te allegrowe, jak generowałeś etykietę - kod nadania przez allegro wraca za darmo 🙂

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

sokztymbarku
#1 Nowicjusz

O, to przynajmniej jedna dobra wiadomość. Dzięki i pozdrawiam!

oznacz moderatorów