anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Wygenerowanej etykiety nie można już anulować ani edytować". CO DALEJ? wysyłka przez InPost.

Sirax
#7 Wielbiciel
                          Pierwszy raz wysyłam paczkę. przed wysłaniem zapakowałem przedmiot i udałem się do paczkomatu INPOST, w aplikacji allegro lokalnie postępowałem według punktów ---------------------------->
  1. Przejdź do zakładki Zamówienia od kupujących.
  2. Znajdź właściwe zamówienie, kliknij [przygotuj paczkę do nadania] i wybierz jej rozmiar.
  3. Wybierz sposób nadania – z etykietą lub bez etykiety.

Nieświadomy co za PROBLEMY się z tym wyborem będą wiązać wybrałem z etykietą! ( rozumiejąc ze sam na kartce nie będę wypełniał i INPOST sami sobie te etykietę ogarnie lub paczkomat mi ją wydrukuje?)

4.Napisz wyraźnie na przesyłce kod nadawczy lub naklej wydrukowaną etykietę.

Ten punkt zrozumiałem że jak wyżej nakleję wydrukowana z paczkomatu lub napisze jakiś kod (wziąłem ze sobą pisaka nawet).

5.Nadaj przesyłkę w dowolnym paczkomacie – zeskanuj numer paczki i włóż paczkę do skrytki

    (zainstalowałem aplikacje inpost mobile) gdzie w zakładce nadajesz mam numer tej przesyłki itd.

Stojąc przy paczkomacie wpisałem ten kod otworzyła się skrytka. Natomiast nie włożyłem jednak tej paczki bez adresu nadania ani napisanego jakiegoś kodu nadawczego bo nie wiem gdzie to sprawdzić.

Zamknąłem więc skrytkę i zacząłem szukać pomocy (w allegro wiem że na żywo to skomplikowane/niemożliwe) udało się połączyć z konsultantem INPOST i stoję na mrozie i opowiadam to wszystko bez skutku pomocy jakbym był pierwszym człowiekiem z taką sytuacją a chyba to co opisuje od góry to nie jest scenariusz SciFi tylko żle skonstruowane kroki które nie ostrzegają (przygotuj się na to czy jako prywatny użytkownik wysyłający pierwszy raz paczke chcesz sposób nadania – z etykietą ,WIĘC PRZYGOTUJ SWOJA DRUKARKE NA NAKLEJKI LUB SPRAWDŹ CZY W OKOLICY SĄ JAKIEŚ PUNKTY KSERO. ??? i ze tych ustawien po zakonczeniu nie można zmienic ani anulowac ??!!! GDZIE SA TE OSTRZEZENIA SKORO TAK RESTRY7KCYJNY JEST TO SYSTEM?

Nie uważam że popełniłem jakikolwiek błąd nie rozumiem dlaczego nic teraz z tym zrobić

nic nie może:

- ani inpost

- ani społeczność (gdzie zamieszczam ten temat)

- ani żadna opcja w allegro

Ten sam tekst wysyłam jako formularz do allegro.

 

PS.

Jeżeli kupujący rozmyśli się i anuluje kupno. Czy mogę się domagać rekompensaty? Ze strony allegro które ewidentnie przyczyniło się do tego nieporozumienia bo instrukcje nie są jednoznaczne a korzystam z tego portalu ponieważ wierze w ich niezawodność i mam jak najlepszą opinie np. w porównaniu do **piiip**.

Nadal nie wiem co dalej i ile jeszcze potrwa proste zdawałoby się zadanie jak wysłanie kupującemu przedmiotu.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc (najszybsza jak się da) LUKAS

 

 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Sirax! Mogę anulować dla Ciebie etykietę na Allegro Lokalnie i będziesz mógł wygenerować nową. Daj znać czy to zrobić i dla pewności chodzi o zakup z 29 listopada? 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sirax
#7 Wielbiciel

Tak proszę anulowac etykietę! jak najszybciej. Czy mam od początku wybierac tak jak wtedy oprócz że SPOSÓB NADANIA BEZ ETYKIETY?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Sirax Gotowe! Usunęłam etykietę - możesz teraz wygenerować ją na nowo i wybrać sposób nadania, który będzie dla Ciebie dogodny. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów