anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rękojmia, gwarancja, sprzet uzywany

MAMY ROZWIĄZANIE!
patham
#7 Wielbiciel#

Cześć, mam problem z klientem który twierdzi po 10 dniach od odbioru przesyłki że sprzet jest uszkodzony, a wysłałem  sprzęt sprawny w 100%. Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
LEW433
#21 Demiurg#

Rozpatrzyć reklamację, możesz naprawić możesz zwrócić środki możesz coś zaproponować, możesz rozpatrzyć na odległość możesz kazać odesłąć w celu rozpatrzenia reklamacji ale musisz podjąć decyzję, możesz odrzucić jak masz dowody na swoje rację, masz 14dni na rozpatrzenie później uznaje się reklamację za uznaną.

oznacz moderatorów