Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 30.11.2024 wystawiono fakturę 00005192/PL/NP/PLN/2024/11 uwzględniającą prowizje sprzedażowe od przedmiotu ,którego ostatecznie nie sprzedałem (płatność rozpoczęta i niedokończona). W dniu 25.11.2024 złożyłem wniosek o zwrot prowizji ,którego do dziś nie rozpatrzono i obciążono mnie nienależną prowizją . W związku z tym proszę o rozpatrzenie tego wniosku i odpowiednie skorygowanie faktury.
@esdruk bo może Ci nie przysługuje. Najwyżej w następnym miesiącu Ci przyznają i i powiększa Twoje saldo na +.
to jest obracanie kogoś hajsem 🙂
dla mnie sprzedaż powinna nastąpić i pobranie prowizji gdy klient opłaci zamówienie, bo tak to niektórzy na pałe biorą potem nie opłacają, a ty zostajesz z prowizją i jeszcze łaskawie czekasz kiedy allegro ci zwróci 🙂
Cześć, @esdruk. Proszę, podaj numer zamówienia, o którym piszesz. Sprawdzę to.