Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący ode mnie sprzęt twierdzi że jest on nie sprawny, czy jestem zobligowany do jego przyjęcia z powrotem i co z prowizją. Jestem osobą prywatną, sprzedawałem sprzęt sprawny w dobrej wierze.
Nie, zwrotu nie musisz przyjmować ale jak reklamuje to musisz się do tego odnieś, możesz uznać albo odrzucić, jak masz pewność i dowody ze sprawny to odrzuć, możesz poprosić o odesłanie ale jak reklamacja zasadna to musisz zwrócić koszty przesyłki.
Tak nie do końca, ja twierdzę że coś jest sprawne i można tego używać, bo ja używałem i w takim stanie kupiłem i sprzedałem. A ktoś twierdzi że nie i nie mam racji, to jest słowo przeciwko słowu, czyli pat. To że wiertarka 15-letnia głośno chodzi, co to za argument, mi to nie przeszkadzało i nawet nie zwracałem uwagi, ani nie zdawałem sprawy z tego. Więc moim zdaniem reklamacja nie zasadna.