Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient po wygranej licytacji i potwierdzeniu zrezygnował. Co teraz z opłatami?
@gapa_ag Na lokalnie po 5 dniach bez wpłaty zamówienie się anuluje i opłaty nie zostaną pobrane.
@gapa_ag jeśli zgadzasz się na odstąpienie od umowy kupującego, a zdążył on zapłacić zwróć wpłatę na konto kupującego (w tym przypadku zwrot przez system nie będzie możliwy, więc poproś go o podanie numeru konta). Następnie napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i prześlij potwierdzenie zwrotu wpłaty.
Jeśli kupujący nie opłaci zamówienia to po 5 dniach oferta zostanie wznowiona, a transakcja anulowana.
Jak naliczą Ci prowizje to pisz o zwrot: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...