Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprzedałam plecak za 260zl na allegro lokalnie, etykiete wysylkowa zrobilam sama, bo nie wczytywalo mi danych z powiazanego konta allegro. W menadzerze paczek pokazuje ze przesylka zostala dostarczona, ale ja nie mam zadnych z tego pieniedzy nawet w ,,środki i historia operacji" prosze o pomoc, 260zl to duza kwota
@Client:76107359 może kupujący wybrał opcje za pobraniem? A może masz ustawione automatyczne wypłaty?
masz dane tutaj Zamówienia od kupujących
tak, wybral za pobraniem
@Client:76107359 Cześć! Był to odbiór w punkcie za pobraniem. Środki wpłacone przez Kupującego trafią na Twój rachunek w ciągu 5 dni roboczych od momentu opłacenia przesyłki 🙂
@Client:76107359 a na etykiecie wstawione było pobranie?
:)dziękuje
czesc, minelo juz ponad 5 dni a pieniedzy dalej nie ma ;/
Wcześniej padło tutaj ważne pytanie: czy etykieta miała pobranie ?
Edit: sorry, ko_alka potwierdziła, że tak. A te pięć dni roboczych minęło ?
Edit2: z drugiej strony napisałaś, że etykietę stworzyłaś sama, więc ponawiam pytanie :]
etykieta miała pobranie i 5 dni roboczych minelo
@Client:76107359 jest weekend poczekaj na poniedziałek. A kiedy kupujący odebrał paczkę?
tak odebral
@Client:76107359 Czy w ustawieniach menadżera Inpostu podałaś nr. konta bankowego, na które mają trafiać pieniądze z pobrań?
@Client:76107359 jeżeli wszystko dobrze wypełniłaś i do tej port nie zwrócili Ci pobrania to powinnaś się z nimi skontaktować
@Client:76107359
Prosimy o kontakt z nami w opisanej sprawie poprzez formularz kontaktowy https://inpost.pl/formularz-kontaktowy lub mailowo na adres pomoc@inpost.pl
W wiadomości prosimy o podanie numeru przesyłki (24 cyfry). Postaramy się zweryfikować kwestię zwrotu kwoty pobrania.