Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
prywatnie sprzedałem karafkę, otrzymałem pieniądze i wysłałem towar. Po kilku dniach kupujący napisał ,że chce zwrócić karafkę. To nie jest reklamacja .Czy Mam obowiązek odebrać towar ? W internecie przeczytałem ,że nie przysługuje zwrot towaru w przypadku zakupu od osoby prywatnej. Kupujący założył dyskusję a allegro mnie pogania i jakby nie bierze pod uwagę tego co ja napisałem kupującemu w odpowiedzi. Więc jak jest
@GALERIA-PREZENT Jeżeli sprzedałeś jako osoba prywatna - nie musisz przyjmowac zwroru bez podania przyczyny ( możesz, nie musisz). Pytanie : czy sprzedałeś jako osoba prywatna z konta prywatnego, czy z firmowego ( bo to konto wygląda na konto firmy..)?
pinsplash sprzedane na Lokalnie .
@mdrogeria Tam firma też może sprzedać..
GALERIA-PREZENT nie masz takiego obowiązku , ale musisz się liczyć z ew. dyskusją .
@GALERIA-PREZENT Kupujący nie może zwrócić bez podania przyczyny, ale może zwrócić z powodu wad lub niezgodności z opisem. Jeśli otworzył Dyskusję i pracownik Allegro nalega na możliwość odesłania, to może się wydawać, że jednak jest to reklamacja.
GALERIA-PREZENT wygląda ,że znamy tylko jedną stronę medalu , pracownik allegro nie może wymuszać na Tobie przyjęcia zwrotu jeśli nie występują ku temu podstawy . Więc jak jest ?