anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż żeczy uszkodzonych

asus777
#7 Wielbiciel#

Witam,sprzedałem uszkodzony player w opisie aukcji widnieje opis iż uszkodzone bez zwrotów czy rękojmi i  reklamacji,kupujący założył dyskusję iż nie działa jakiś przycisk i żąda zwrotu pieniędzy,w dyskusji napisał iż był z playerem w serwisie otworzyli nie poradzili i kazali zwrócić,człowiek z UA więc może nie przeczytał opisu aukcji,co radzicie?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

asus777
#7 Wielbiciel#

Sprzedaję również na **piiip**,Yahoo,Rakuten tam coś takiego jest nie do pomyślenia kupujesz uszkodzone z chwilą odebrania przesyłki zero dyskusji.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Odpisz mu, że na podstawie art 557  § 1 Kodeksu Cywilnego odrzucasz reklamację, ze względu na to, że informacja o wadzie produktu była zamieszczona w ofercie. 

Reklamcji nie podlegają wady, o których kupujący wiedział w momencie zakupu. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak było wszystko opisane w ofercie to tak napisz w dyskusji. A możesz dać link do oferty?

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@asus777 cyt. z treści oferty: "przyciski funkcyjne działają prawidłowo"

"kupujący założył dyskusję iż nie działa jakiś przycisk"

Jeśli jakiś przycisk faktycznie nie działa to kupujący ma prawo złożyć Ci reklamację i masz obowiązek ją rozpatrzyć.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pecela noi ? ,, przyciski funkcyjne działają prawidłowo ,, to Twój opis 

,, kupujący założył dyskusję iż nie działa jakiś przycisk ,, 

czli kwalifikuje się do ,,,, niezgodności z opisem ,, a reklamację z tego tytułu można złożyć bez względu na to co jest w opisie .

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@asus777 No właśnie??? : przyciski funkcyjne działają prawidłowo ?

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

@asus777 kupujący złożył reklamację, bo nie działa jakiś przycisk, a wg opisu wszystkie przyciski powinny działać prawidłowo, więc wg mnie ma prawo to reklamować.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Ok,dziękuję za odp.Przyciski działały jak w opisie,najlepszego pozdrawiam.

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@asus777 rację ma Kupujący, bo zgłosił wadę tego, co miało działać wg Twojego opisu.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Witam,zaproponowałem zwrot,niestety nie chce odesłać bo dłudo takiego modelu szukał i nie wie kiedy się teraz trafi,zamówił części do naprawy i żąda za nie zwrotu 200zł.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@asus777   Nie, nie....  to tak nie działa.

Klient ma prawo złożyć reklamację, ty masz obowiązek tą reklamację rozpatrzeć. żeby  ją rozpatrzeć i sprawdzić ten felerny przycisk musisz ponownie sprzęt obejrzeć.

Masz prawo żądać zwrotu a klient ma obowiązek sprzęt odesłać, no chyba że może zgadzasz się z tym co klient napisał.

Jeżeli klient nie chce odesłać piszesz że nie możesz uznać reklamacji z powodu braku możliwości sprawdzenia jej zasadności. Koniec.

No chyba że może korespondencyjnie wcześniej przyznałaś mu rację...

oznacz moderatorów