Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,sprzedałem uszkodzony player w opisie aukcji widnieje opis iż uszkodzone bez zwrotów czy rękojmi i reklamacji,kupujący założył dyskusję iż nie działa jakiś przycisk i żąda zwrotu pieniędzy,w dyskusji napisał iż był z playerem w serwisie otworzyli nie poradzili i kazali zwrócić,człowiek z UA więc może nie przeczytał opisu aukcji,co radzicie?
Sprzedaję również na **piiip**,Yahoo,Rakuten tam coś takiego jest nie do pomyślenia kupujesz uszkodzone z chwilą odebrania przesyłki zero dyskusji.
Odpisz mu, że na podstawie art 557 § 1 Kodeksu Cywilnego odrzucasz reklamację, ze względu na to, że informacja o wadzie produktu była zamieszczona w ofercie.
Reklamcji nie podlegają wady, o których kupujący wiedział w momencie zakupu.
Jak było wszystko opisane w ofercie to tak napisz w dyskusji. A możesz dać link do oferty?
@asus777 cyt. z treści oferty: "przyciski funkcyjne działają prawidłowo"
"kupujący założył dyskusję iż nie działa jakiś przycisk"
Jeśli jakiś przycisk faktycznie nie działa to kupujący ma prawo złożyć Ci reklamację i masz obowiązek ją rozpatrzyć.
@pecela noi ? ,, przyciski funkcyjne działają prawidłowo ,, to Twój opis
,, kupujący założył dyskusję iż nie działa jakiś przycisk ,,
czli kwalifikuje się do ,,,, niezgodności z opisem ,, a reklamację z tego tytułu można złożyć bez względu na to co jest w opisie .
@asus777 No właśnie??? : przyciski funkcyjne działają prawidłowo ?
@asus777 kupujący złożył reklamację, bo nie działa jakiś przycisk, a wg opisu wszystkie przyciski powinny działać prawidłowo, więc wg mnie ma prawo to reklamować.
Ok,dziękuję za odp.Przyciski działały jak w opisie,najlepszego pozdrawiam.
@asus777 rację ma Kupujący, bo zgłosił wadę tego, co miało działać wg Twojego opisu.
Witam,zaproponowałem zwrot,niestety nie chce odesłać bo dłudo takiego modelu szukał i nie wie kiedy się teraz trafi,zamówił części do naprawy i żąda za nie zwrotu 200zł.
@asus777 Nie, nie.... to tak nie działa.
Klient ma prawo złożyć reklamację, ty masz obowiązek tą reklamację rozpatrzeć. żeby ją rozpatrzeć i sprawdzić ten felerny przycisk musisz ponownie sprzęt obejrzeć.
Masz prawo żądać zwrotu a klient ma obowiązek sprzęt odesłać, no chyba że może zgadzasz się z tym co klient napisał.
Jeżeli klient nie chce odesłać piszesz że nie możesz uznać reklamacji z powodu braku możliwości sprawdzenia jej zasadności. Koniec.
No chyba że może korespondencyjnie wcześniej przyznałaś mu rację...