anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedaż i brak kontaktu - allegro???

Sebastian_Sz_
#8 Zapaleniec#

Proszę o weryfikacje, nikt się ze mną nie kontaktował i po raz kolejny oszust na allegro:

Client:103882460 

 

Proszę o ponowne umieszczenie ogłoszenia.. Dziękuję

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sebastian_Sz_ Dlaczego uważasz, że ten użytkownik próbuje Cię oszukać? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sebastian_Sz_
#8 Zapaleniec#

pisze łamaną polszczyzną lub w obcym języku, 2. nie odpisuje na wiadomość, 3 nie skontaktował się ze mną. Podaje 2 adresy z błędami pomimo, że ma inne w koncie - a na dodatek mówi o wysyłce gdzie wybrał odbiór osobisty...

 

oznacz moderatorów

Sebastian_Sz_
#8 Zapaleniec#

dlatego prosze o ponowne wstawienie i weryfikacje kont. W tej chwili zablokował mi tylko ogłoszenie. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sebastian_Sz_ Czy możesz pokazać mi jeszcze zdjęcie lub zrzut tych wiadomości? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sebastian_Sz_
#8 Zapaleniec#

Zrzut ekranu 2022-09-23 o 11.12.48.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, sprawdziliśmy to konto i wszystko jest tutaj w porządku. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sebastian_Sz_
#8 Zapaleniec#

Proszę weryfikować takich ludzi, jeden numer nie istnieje, zadzwoniłem pod drugi odebrała jego żona, Popprosiłem o kontakt z mężem, bo to on niby zamówił. Oddzwania facet i mówi, że się pomylił i rozłączył. Proszę o ponowne umieszczenie ogłoszenia oraz zablokowanie takiego konta. Allegro bierze słone pieniądze za prowizje od wystawienia, a sprawa nie została załatwiona nalezycie. Dziękuję.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sebastian_Sz_ Jeśli kupujący nie opłaci zamówienia, oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach. Na ten moment nie mamy podstaw tutaj do innego działania. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sebastian_Sz_
#8 Zapaleniec#

rozmawiałem z osobą, która rzekomo zamówiła i się pomyliła. Dlatego regulamin 5 dni tutaj nie ma żadnej mocy. Jeśli jasno osoba stwierdziła, że się pomyliła. 

oznacz moderatorów

Sebastian_Sz_
#8 Zapaleniec#

co jesli kolejna osoba,, zakupi po czym sie rozmysli. Czy rowniez nie zainterweniujecie? czy dalej mam czekac kolejne 5 dni. Bardzo duza prowizja bez zmian, a dla sprzedawcy tutaj plusow nie widze i reakcji na to, ze ludzie moga sobie zakupic i ot zrezygnowac.

oznacz moderatorów