Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dokonałam zakupu, zrobiłam przelew, otrzymałam potwierdzenie i podziękowanie za zakup. Jednak sprzedający anulował sprzedaż i zmienił cenę produktu z 37, 99 zł na 99 zł. Czy takie działania są dozwolone?
@krzysialipska Nie są. Sprzedawca nie ma podstawy prawnej do anulowania sprzedaży. Masz prawo domagać się dostawy przedmiotu po cenie, jaką zapłaciłaś, ponieważ została zawarta prawnie wiążąca umowa. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś problem i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Gdyby to nie poskutkowało, zamknij spór jako nierozwiązany i wystaw sprzedawcy negatywny komentarz za odmowę finalizacji transakcji. Wpłynie to ujemnie na jego jakość sprzedaży, więc może w przyszłości będzie się wywiązywał z zawartych umów.
Jeżeli zakup był na AL to dyskusje otwierasz tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE nie może anulować zakupu, ale skończy się to zwrotem środków, niestety.
ale skończy się to zwrotem środków, niestety.
ZAPEWNE? A skąd to wiesz? Może po otwarciu sporu sprzedawca wyśle towar, aby uniknąć nierozwiązanej Dyskusji i negatywa? Ja tego nie wiem, a ty wiesz?