Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Chciałem przedstawić swoją sytuację z nieuczciwym sprzedawcą allegro. Zakupiłem na allegro lokalnie przedmiot. Zakup poprzedziłem pytaniem czy na 100% przedmiot jest sprawny bez ukrytych wad, takie zapewnienie dostałem. Po otrzymaniu ww przedmiotu po rozpakowaniu i sprawdzeniu okazało się, że nie jest do końca sprawny o czym od razu powiadomiłem sprzedawcę. Sprzedawca poprosił o zwrot towaru i obiecał zwrot środków. Nagrałem nawet filmik, który prezentuje wadę sprzedanego przedmiotu. Po odesłaniu towaru poprosiłem o zwrot kosztów w tym kosztów poniesionej wysyłki. Sprzedawca pp otrzymaniu zwrotu twierdzi, że z przedmiotem wszystko jest ok i nie zwróci mi kosztów poniesionych za wysyłkę. Poprosiłem go w takim razie żeby również nagrał mi filmik i udowodnił, że wszystko z przedmiotem jest ok . Zasłania się regulaminem zwrotów z allegro lokalnie, choć ja uważam, że to nie jest zwrot a reklamacja, ze względu, że towar jest nie zgodny z opisem. Jak się można do tego odnosić?
@MacLeg1991 Nie nagrywajcie już sobie filmików, tylko otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś w niej ponownie reklamację i domagaj się zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów wysyłek w obie strony. Jeśli sprzedawca chce oddać wpłatę lub już ją oddał za sam przedmiot po zwrocie w ramach reklamacji, musi też oddać koszt wysyłki i koszt odesłania. To nie był żaden zwrot bez podania przyczyny. W Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Masz taką możliwość po 24 godzinach.
Dyskusja otwarta od razu po zaistniałym fakcie. Poprosiłem o pomoc pracownika allegro. Zacytował mi fragment regulaminu, ale odnośnie zwrotów, a nie reklamacji, kiedy ja uważam, że to ewidentnie sprawa reklamacji - towar niezgodny z opisem, wada zatajona przez sprzedajacego
Jak masz wyżej wyjaśnione, trzeba zgłosić reklamację, a nie zwrot bez podania przyczyny.
Jako powód dyskusji podałem " przedmiot jest uszkodzony". Nawet nie wiem czy jest w allegro lokalnie coś takiego jak zwrot bez podania przyczyny, dlatego, że w przypadku zwrotu to sprzedający musi się na niego zgodzić
Dlatego w dyskusji użyj słowa "reklamacja".