Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił przedmiot ale nie zapłacił - status płatności jest "płatność nieudana". Trwa to już drugi dzień.
Nie odpowiada na wysłaną mu wiadomość na czacie allegro, ani jej nie przeczytał.
Przedmiot sprzedawałem w niskiej cenie i inne takie same przedmioty są oferowane w dużo wyższych cenach.
Podejrzewam że ktoś po prostu zablokował mi ofertę aby sprzedać swój przedmiot za wyższą cenę.
Czy allegro ma na to jakiś sposób?
Bo widzę w regulaminie że kupujący ma 7 dni albo 14 dni (przelew) na zapłatę, ale nie ma uwzględnionej sytuacji, gdy status jest "płatność nieudana" a kupujący w ogóle nie reaguje na wiadomość ani jej nie przeczytał.
Kupującym jest Artsiom (Client 96285512), a oferta była na Allegro lokalnie "Kup teraz". Oferta 104b2ef5-9706-4174-870a-70c02a277ae0
Skontaktuj się telefonicznie z klientem.
A skąd mam wziąć jego numer telefonu? Nie ma żadnych danych aż do czasu realizacji zapłaty - wtedy jest adres dostawy i numer telefonu. Teraz nic nie ma.
@przemek11114 " Czy allegro ma na to jakiś sposób? "
Nie Allegro nie kiwnie nawet małym paluszkiem w tej sprawie, bo w interesie Allegro jest sprzedaż w wyższej cenie = sprzedaż w wyższej prowizji.
Poza tym przepisy umożliwiają kupującemu rezygnację z zakupu na każdym etapie zawierania transakcji a nawet po zawarciu transakcji do 14 dni.
@przemek11114 W takiej sytuacji zasady pozostają bez zmian. Jeśli kupujący będzie chciał opłacić to zamówienie, musi przejść do zakładki Kupione na Allegro Lokalnie i kliknąć "Anuluj płatność", a następnie "Zapłać teraz" i ponownie wybrać metodę płatności. Dla Ciebie jako sprzedającego nic się tutaj nie zmienia w stosunku do braku płatności. Jeśli kupujący nie opłaci go w przeciągu 5 dni, oferta wznowi się automatycznie.