Uszkodzenie produktu w trakcie procesu sprzedaży.

raf7773
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-02-2021
12:01
Witam.
Pewien użytkownik kupił ode mnie produkt, lecz niestety w trakcie procesu sprzedaży produkt przypadkowo został uszkodzony. Jaka jest droga postępowania w takiej sytuacji. Wspomnę tylko , że kupujący jeszcze nie zapłacił. Z góry dziękuje za odpowiedź.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-02-2021
12:04
Jeśli nie zapłacił, to prowizja nie będzie naliczona. Po pięciu dniach bez wpłaty transakcje na Lokalnie są uznane za niebyłe. Napisz kupującemu, aby nie płacił. Nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami dla obu stron.
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-02-2021
12:04
@raf7773 napisz przeproś i zapomnij 😞 jak zapłaci poproś o numer konta i zwróć kasę bo na lokalnie nie zwrócisz przez payu 😞
________
Κώστας
Κώστας
oznacz moderatorów