Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Na Allegro sprzedałem już wiele przedmiotów jednak dziś spotkało mnie niemiłe zaskoczenie. Dostałem email od Inpost o uszkodzeniu w transporcie mojej paczki wysłanej do kupującego. Paczka została zalana, załączono zdjęcia i protokół sporządzony prawdopodobnie przez pracownika Inpostu w oddziale. Klient jeszcze paczki nie widział. Miałem do wyboru wysłać dalej lub powrót do mnie, wybrałem drugą opcję. Jest to płyta główna do komputera warta ponad 600zł, która po zalaniu prawdopodobnie jest elektro złomem. Moje pytanie jak i gdzie dochodzić jakiejś rekompensaty w Allegro(przesyłka Smart) czy bezpośrednio w Inpost? Kupującemu muszę zwrócić pieniądze. Z góry dzięki
@radzik-r3 W takiej sytuacji powinieneś zwrócić kupującemu pieniądze i dochodzić zwrotu środków u przewoźnika. Napisz do nas przez formularz. Doradca pomoże Ci w łożeniu reklamacji.