anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Włamanie na konto

Client:109373365
#1 Nowicjusz

Dzień dobry ktoś włamał się na moje główne konto zmienił e-mail i haslo bardzo mi zależy na odzyskaniu dostępu do tego konta ponieważ mam tam jeszcze produkty wzięte na raty pisałem do supportu ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ktoś może mi doradzić co mogę zrobić w tej sytuacji 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109373365 nie widzę korespondencji od Ciebie. Czy kontaktowałeś się przez nasz formularz? Próbowaliśmy skontaktować się z Tobą telefonicznie na adres przypisany do konta, jednak bez rezultatu. Prześlemy wiadomość mailową, proszę Cię o sprawdzenie skrzynki. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów