Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W jaki sposób dokonuje się zwrotu dla kupującego otrzymanej należności w przypadku transakcji na Allegro lokalnie? Nie mogę znaleźć odpowiedzi ani na stronie Allegro.pl ani na allegrolokalnie.pl
@eurostamps Musisz zwrócić na podane przez kupującego konto. Inaczej się nie da.
Dzięki. Ale w mailu z allegro, w którym poinformowano mnie że kupujący zgłosił problem, jest napisane że jedną z opcji jest, cytuję: "lub zwrócisz pieniądze przez Allegro Finanse". Wolałbnym to zrobić tak jak napisało allegro, czyli przez Allegro Finanse. Siedzę już nad tym chyba drugą godzinę i nie mogę znaleźć rozwiązania w rodzaju linku "Zwróć Wpłatę" czy coś podobnego. A przy okazji - jak później odzyskać opłatę od sprzedaży?
@eurostamps ale na lokalnie nie zwrócisz przez AF bo takowego nie ma.
O zwrot opłaty transakcyjnej możesz wystąpić z potwierdzeniem zwrotu kasy na konto klienta
@eurostamps Nie zwrócisz wpłaty tak, jak napisało Ci Allegro, musisz pieniądze wypłacić na swoje konto i oddać zwykłym przelewem. O anulowanie naliczonych opłat za transakcję poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie przelewu zwrotnego.
możliwe że to bug w powiadomieniu Allegro