Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak już zdążyłem się zorientować nie jestem pierwszą osobą z tym problemem. Zmieniłem sposób wypłaty za konto Revolut ( od razu zaznaczam konto zagraniczne ) i od 30 października czekam na aktywację wypłat.
2 listopada otrzymałem zwrot wpłaty rejestracyjne z systemu PayU a na koncie Allegro nadal wypłaty widnieją jako NIEAKTYWNE. Moje pytanie jest następujące Kto i na co czeka ?
Skoro wpłata rejestracyjna wróciła to czy weryfikacja jest zaakceptowana czy odrzucona, bo brak jest jakiejkolwiek informacji ze strony PayU jak i Allegro
weźcie uzgodnijcie chociaż jedną wersję bo ja już się gubię w Waszych informacjach sprzecznych
Tu nie chodzi o 100 czy 500 zł jakie mi przetrzymujecie a o kilkanaście tysięcy złotych. To jest już po prostu śmieszne co wyprawiacie. Dziś mają być aktywowane te przelewy. Nie wiem jak to zrobicie. Ja ze swojej strony zrobiłam wszystko co mogłam.
@Cosmetiklove, czas weryfikacji to średnio 3 dni robocze, więc do jutra powinna ona zostać zakończona - tak, jak zostałaś powiadomiona mailowo.
nie 3, a 2 dni jak mnie poinformowano w następnym mailu.
informuję że sprawę zgłaszam do UOKiK jako działanie na szkodę i bezpodstawne przewlekanie w czasie. Jest to nie do pomyślenia. Sprawą zajmuje się kilka osób a żadna nie potrafi udzielić jednoznacznych informacji, a jak udziela to są one w ogóle sprzeczne i totalnie nieprzemyślane.
@Cosmetiklove, zaksięgowanie przelewu może trwać do 2 dni roboczych, natomiast 3 dni zajmuje średnio weryfikacja, więc nie są to sprzeczne informacje.
Na pewno sprzecznym jest to że karzecie zrobić dodatkowy przelew który w ogóle nie jest wymagany jak się okazuje.
Zdając relację. Mija kolejny dzień bezsensownego przeciągania. Wczoraj po południu dostałam informację że przelew został pozytywnie zweryfikowany, a dziś się okazuje że już nie…
W dobie komputerów, sztucznej inteligencji stwarzać problemy z takich powodów to jest po prostu żenujące.
i wiecie co jest najśmieszniejsze? Że allegro pobiera prowizję od sprzedaży na bieżąco od każdego zamówienia a ja nie mogę wypłacić własnych pieniędzy na moje WŁASNE konto! firma na tym cierpi nie tylko ze względów finansowych, ale i reputacyjnych. Sprawy na pewno tak nie zostawię. Temu powinien się przyjrzeć jakiś organ bo ja myślę że dobrze jest trzymać i obracać czyimiś pieniędzmi i wciskać kit o weryfikacjach i innych głupotach. Jakby sprawdzenie kilku cyfr było czymś nadwyraz wymagającym.