Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od tygodnia czekam na zweryfikowanie konta do płatności. Zaczyna stresować mnie ta sytuacja. Niedługo klienci zaczną anulować zakupy bo nie będę w stanie realizować zamówień. Jestem ciekawa co wtedy bo Allegro od każdej płatności na bieżąco pobiera opłatę a ja jestem w plecy.
Cześć, @Cosmetiklove. Jeśli przeszłaś już przez cały proces weryfikacji, który opisaliśmy w tym artykule, to proszę, napisz przez formularz i podeślij w nim potwierdzenie wpłaty weryfikacyjnej. Sprawdzimy na jakim etapie jest obecnie weryfikacja danych do wypłat.
Jestem w kontakcie z Waszym pracownikiem. Płatność jest u operatora u którego ta sprawa „wisi”. Ale bez przesady żeby to trwało tyle czasu a ludzie są uwiązani bo nie mogą normalnie pracować i wywiązywać się z zobowiązań.