Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uzupełniłem wszystkie niezbędne dane i od ponad tygodnia nie mam odpowiedzi w tej sprawie
@declutter99 Cześć, skontaktuję się w tej sprawie z operatorem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
Dziękuję bardzo za pomoc
@declutter99 Jest to związaną z koniecznością weryfikacji danych: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/weryfikacja-danych-sprzedaja..., musisz przesłać odpowiednie dokumenty. 🙂
Witam, tylko ja wysłałam wszystkie dane i zdjęcie dowodu a jest w trakcie weryfikacji od tamtego poniedziałku. Proszę o jakiś kontakt do kogoś bo mam zawieszone środki od przeszło tygodnia a prowizje zapłacone
@declutter99 Poprosiłam operatora o pilną interwencję i jeśli wciąż coś będzie nie w porządku, to napiszemy do Ciebie mejla z dokładnymi informacjami (lub jeśli się uda od razu dostaniemy potwierdzenie weryfikacji)
Bardzo dziękuję za pomoc
Już wszystko działa 🙂
@declutter99 Świetnie, cieszę się i dzięki za info zwrotne 🙂