anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, ile trwa weryfikacja płatności PayU?

declutter99
#7 Wielbiciel#

Uzupełniłem wszystkie niezbędne dane i od ponad tygodnia nie mam odpowiedzi w tej sprawie

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@declutter99 Cześć, skontaktuję się w tej sprawie z operatorem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

declutter99
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za pomoc

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@declutter99 Jest to związaną z koniecznością weryfikacji danych: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/weryfikacja-danych-sprzedaja..., musisz przesłać odpowiednie dokumenty. 🙂  

oznacz moderatorów

declutter99
#7 Wielbiciel#

Witam, tylko ja wysłałam wszystkie dane i zdjęcie dowodu a jest w trakcie weryfikacji od tamtego poniedziałku. Proszę o jakiś kontakt do kogoś bo mam zawieszone środki od przeszło tygodnia a prowizje zapłacone

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@declutter99 Poprosiłam operatora o pilną interwencję i jeśli wciąż coś będzie nie w porządku, to napiszemy do Ciebie mejla z dokładnymi informacjami (lub jeśli się uda od razu dostaniemy potwierdzenie weryfikacji) 

oznacz moderatorów

declutter99
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów

declutter99
#7 Wielbiciel#

Już wszystko działa 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@declutter99 Świetnie, cieszę się i dzięki za info zwrotne 🙂 

oznacz moderatorów