Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam na allegro lokalne wystawiłam nowy czysty sprawny opiekacz . We wtorek odebrała kupująca paczkę i w niedziele pisze ze opiekacz jest pęknięty z brakującymi śrubami i z instalacja na wierzchu . Według kupującej nie nadaje się do użytku . Nie posiadam zdjęcia od spodu ale jak by miał stać na zdjęciu otwarty bez plastikowej nóżki , przecież by się wywrócił . Nie rozumiem jak można były by od wtorku nie zauważyć pękniętego plastiku i wszystkich kabli na zewnątrz . Kupująca zarzuca mi majsterkowanie w opiekaczu , dlaczego miała bym majsterkować w nowym opiekaczu w którym wszystko jest sprawne skoro w ogóle się na tym nie znam . Czy doradzicie co zrobić w takiej sytuacji ?
Jak sprzedawałaś jako osoba prywatna to zwrotu możesz nie przyjmować ,ale jak złoży Ci reklamację i odeśle towar to musisz ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić .
Dziękuje za odpowiedz
@ewcia7000 Jest to reklamacja więc nie zostaje Ci nic tylko ja rozpatrzyć. Możesz na odległość a możesz kazać odesłać towar. Możesz także się dogadać.
Właśnie taki dostałam produkt od użytkownika ewcia7000. Dodatkowo w folii była rozlana żółta maź przypominająca olej. Chciałam zapytać co mogę zrobić w sytuacji gdy sprzedający twierdzi że wysłał towar nowy ?