Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w temacie. Nie mogę utworzyć etykiety inpost.
Wyświetla taki błąd:
Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety.
Kupujący błędnie wypełnił formularz zamówienia.
Allegro Paczkomaty InPost RDP01M
Jana Pawła II, 05-250 Radzymin
Numer budynku odbiorcy jest wymagany. Napisz wiadomość do obsługi klienta, pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację."
Kupujący sprawdził u siebie i potwierdził że korzysta on systematycznie z tego paczkomatu bez problemu.
@Lego1975 Czy kupujący w swoim adresie - nie adresie paczkomatu - wpisał numer budynku?
"Kupujący sprawdził u siebie i potwierdził że korzysta on systematycznie z tego paczkomatu bez problemu." Więc logiczne jest że jeżeli wcześniej było wszystko w porządku to znaczy że problem leży po technicznej stronie Inpostu a nie klienta.
Kupujący nie widzi problemu ze zmiana paczkomatu. "może być każdy inny paczkomat z okolicy: RAZ02M lub RAZ01W"
czy moge prosic o zmiane paczkomatu dla klienta.
@Lego1975 Kupujący w swoim adresie nie podał numeru domu. Jest tylko ulica Jana Pawała II. Właśnie to powoduje problem, a nie wybrany punkt.
w tej miejscowosci sa 3 punkty na ul. Jana Pawla II i to jest adres paczkomatu bez numeru a nie adresu klienta
Kupujacy podał swój pełen adres.
@Lego1975 W polu z adresem odbiorcy klient musi podać swój adres, a nie adres punktu, który wybiera. W tej chwili w formularzu jest błąd:
jeszcze raz adres Jana Pawla II to jest adres paczkomatu.
Dodatkowo, w zakupie jest wybrany paczkomat RDP01M - no i on nie ma numeru domu/lokalu tylko ulica, ale to jakby już nie nasza wina tylko Inpostu
Dostawa Status zamówienia:
Oczekuje na nadanie Allegro Paczkomaty InPost
Przekazaliśmy sprzedającemu szczegóły dostawy.
Punkt odbioru InPost RDP01M Jana Pawła II 05-250 Radzymin
Taka informacje ma klient po zakupie.
a ja tworzac etykietye ma natomiast informacje :
kupujący błędnie wypełnił formularz zamówienia.
Numer budynku odbiorcy jest wymagany. napisz do nas , pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.
wiec prosze o rozwiazanie problemu. bo wina lezy po stronie systemowej a nie naszej
@Lego1975 Rozumiem i cały czas piszę, że problemem jest to, że klient zamiast podać swój adres w polu odbiorcy, podał tam adres paczkomatu. Nawet jeśli odbiera paczkę w paczkomacie lub punkcie odbioru, w polu adresu odbiorcy musi podać swój własny (poprawny) adres. Nie może tam wpisywać adresu punktu.
Poinformuj o tym klienta lub przekaż mu, żeby się z nami skontaktował.
Klient pyta z kim i w jaki sposób moze sie skontaktowac?
@Lego1975 Może napisać przez ten formularz.