Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie mogę wygenerować etykietę.
Wystapit bad podczas tworzenia etykiety.
Kupujacy bednie wypetnit formularz zamówienia.
Dugosé podanego tekstu prekracza 35 znaków.
Napisz wiadomosé do obstugi klienta, pomozemy Ci
rozwiazac te sytuacje.
@Client:102636969 musisz skrócić adres odbiorcy. W tej chwili jest za długi i system go nie przepuści ze względu na limit znaków na etykiecie.
Jak mam go skrócić ?
@Client:102636969 edytuj np. nazwę odbiorcy.
@Client:102636969 podaj numer oferty, której dotyczyła sprzedaż? Nie mogę jej znaleźć na Twoim koncie.
04d12b60-8b0f-4729-a9a5-d23bee7cdbb4
@Client:102636969 musisz usunąć kilka znaków z adresu odbiorcy. Klient podał za długi adres. Spróbuj kliknąć "zmień" przy metodzie dostawy. Jeśli nie znajdziesz tej opcji, spróbuj to zrobić przez przeglądarkę internetową.
Przez przeglądarkę też nie da się
@Client:102636969 spróbuj kliknąć "zmień". Sprawdź, czy będziesz miał możliwość edycji adresu.
Nie mam
@Client:102636969 spróbuj proszę teraz wygenerować etykietę dla tego zamówienia.
Poproszę o informację czy się udało.