Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient na allegro lokalnie kupił przedmiot ale nie zmieścił mi sie do paczkomatu.jak go wysłać? i co z nadana przez allegro etykietą
@Zioo20oomek Cześć. 🙂 O które zamówienie chodzi?
lampa regalis
@Zioo20oomek Nie widzę wygenerowanej etykiety do tego zamówienia w systemie. Jeśli etykietę wygenerowałeś bezpośrednio z InPost, to w sprawie zwrotu środków za paczkę skontaktuj się bezpośrednio z Przewoźnikiem: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy-chce-otrzymac-zwrot-srodkow-za-niewykorzystana-etykiete
Etykietę możesz wygenerować bezpośrednio z poziomu Allegro Lokalnie: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...