wysyłka zamówionego przedmiotu

Zioo20oomek
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-01-2023
16:35
klient na allegro lokalnie kupił przedmiot ale nie zmieścił mi sie do paczkomatu.jak go wysłać? i co z nadana przez allegro etykietą
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-01-2023
16:36
@Zioo20oomek Cześć. 🙂 O które zamówienie chodzi?
oznacz moderatorów

Zioo20oomek
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-01-2023
16:40
lampa regalis
oznacz moderatorów

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-01-2023
16:46
@Zioo20oomek Nie widzę wygenerowanej etykiety do tego zamówienia w systemie. Jeśli etykietę wygenerowałeś bezpośrednio z InPost, to w sprawie zwrotu środków za paczkę skontaktuj się bezpośrednio z Przewoźnikiem: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy-chce-otrzymac-zwrot-srodkow-za-niewykorzystana-etykiete
Etykietę możesz wygenerować bezpośrednio z poziomu Allegro Lokalnie: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
oznacz moderatorów