anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Złamali moje hasło i kupili już około 4 rzeczy, już zablokowałem kartę

forest040
#7 Wielbiciel#

Czesc, dzisiaj złamali moje hasło i kupili już około 4 rzeczy, już zablokowałem kartę. Udało mi się ponownie przywrócić konto przez SMS, zmienić hasło i usunąć zapisaną kartę płatniczą. Napisałem do wszystkich sprzedających, aby anulowali zakup, zwrócili pieniądze na moje konto, że to oszustwo.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

🤗

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

forest040
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@forest040  Nie, nie to tak nie działa.  Jeśli dajesz takiego linka to link zawsze przekierowuje na moje zakupy, bo ja jestem zalogowany,  na twoje  zakupy tylko u ciebie.

Jeśli koniecznie chcesz pokazać swoje zakupy to jedyna możliwość aby pokazać to zrobić zrzut ekranu.  Ale nie rób tego nie ma takiej potrzeby, po prostu wierzymy w to co piszesz.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@forest040  Rozumiem sytuację ale sprzedający nie ma możliwości anulowania zakupu, może to zrobić tylko kupujący w panelu Moje zakupy.  Jesli opcja Anulowanie jest nieaktywna trzeba oznaczyć opcję Zwrot,  aby sprzedający mógł odzyskać prowizję.

oznacz moderatorów

forest040
#7 Wielbiciel#

https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione

 

Nie mam możliwości zaznaczenia zwrotu

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Ah bo to na lokalnie cwaniaczek włamywacz się obkupił, hmmm nie zdziwiłbym się gdyby i sprzedawcy byli podstawieni. 

oznacz moderatorów

forest040
#7 Wielbiciel#

co powinienem zrobić dalej?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

@forest040 przywołajmy moderację o tak  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

I koniecznie skontaktuj się z Allegro, tutaj to tylko forum, 

Podobno Allegro zwraca pieniądze, jeśli nie otrzymasz ani towaru, ani zwrotu kasy, ale szczegółów nie znam.

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Albo autor kupił bez przemyślenia i szuka pretekstu na zwrot od osób prywatnych. Coś za dużo tych włamań ostatnio.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@forest040 Zabezpieczyliśmy Twoje konto. Powinieneś już otrzymać wiadomość mailową w tej sprawie. Skontaktowaliśmy się rónież ze sprzedającymi, żeby potwierdzić, że doszło do włamania na Twoje konto.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów