Złamali moje hasło i kupili już około 4 rzeczy, już zablokowałem kartę

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czesc, dzisiaj złamali moje hasło i kupili już około 4 rzeczy, już zablokowałem kartę. Udało mi się ponownie przywrócić konto przez SMS, zmienić hasło i usunąć zapisaną kartę płatniczą. Napisałem do wszystkich sprzedających, aby anulowali zakup, zwrócili pieniądze na moje konto, że to oszustwo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🤗
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz tu zakupy: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@forest040 Nie, nie to tak nie działa. Jeśli dajesz takiego linka to link zawsze przekierowuje na moje zakupy, bo ja jestem zalogowany, na twoje zakupy tylko u ciebie.
Jeśli koniecznie chcesz pokazać swoje zakupy to jedyna możliwość aby pokazać to zrobić zrzut ekranu. Ale nie rób tego nie ma takiej potrzeby, po prostu wierzymy w to co piszesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@forest040 Rozumiem sytuację ale sprzedający nie ma możliwości anulowania zakupu, może to zrobić tylko kupujący w panelu Moje zakupy. Jesli opcja Anulowanie jest nieaktywna trzeba oznaczyć opcję Zwrot, aby sprzedający mógł odzyskać prowizję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ah bo to na lokalnie cwaniaczek włamywacz się obkupił, hmmm nie zdziwiłbym się gdyby i sprzedawcy byli podstawieni.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
co powinienem zrobić dalej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@forest040 przywołajmy moderację o tak @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
I koniecznie skontaktuj się z Allegro, tutaj to tylko forum,
Podobno Allegro zwraca pieniądze, jeśli nie otrzymasz ani towaru, ani zwrotu kasy, ale szczegółów nie znam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Albo autor kupił bez przemyślenia i szuka pretekstu na zwrot od osób prywatnych. Coś za dużo tych włamań ostatnio.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@forest040 Zabezpieczyliśmy Twoje konto. Powinieneś już otrzymać wiadomość mailową w tej sprawie. Skontaktowaliśmy się rónież ze sprzedającymi, żeby potwierdzić, że doszło do włamania na Twoje konto.
Moderatorka