Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A więc oferowałem sprzedaż podzespołu komputerowego który ma 4GB lecz ma 3GB. Przed zakupem napisał do mnie aby się upewnić więc napisałem że nie jestem pewien. Kupujący po przeczytaniu wiadomości rozpoczął zakup po paru dniach domaga się zwrotu co robić?
No cóż wina jest po twojej stronie a klient ma prawo rezygnacji i musisz mu zwrócić koszty chyba że się dogadacie inaczej.
@tele_shop Może napisz tutaj jaki to podzespół. Tak mylić uzytkowników potrafią pamięci i nie jest to twoja wina.
Gdybyś napisał konkretnie o co chodzi pewnie doradzilibyśmy.
@tele_shop No cóż skoro nawet nie wiesz co to za sprzęt to lepiej przeproś kupującego, zwróć wpłatę.
Dziwny nick, "tele shop" a nie ma pojęcia co sprzedaje.
@tele_shop Kupujący nabył towar sugerując się opisem. Jeżeli przedmiot jest z nim niezgodny, niech Ci odeśle towar w ramach reklamacji, a Ty mu go wymień na swój koszt na właściwy lub oddaj wszystkie koszty, także koszt odesłania, jeżeli nie możesz wymienić. Przy wymianie także oddajesz koszt odesłania. Jeżeli coś wystawiasz, nie możesz nie być pewny opisu. Lepiej załatw sprawę z kupującym, zanim on otworzy Dyskusję, włączy w nią pracownika Allegro i skorzysta z Programu Ochrony Kupujących, bo to może być dla Ciebie większy problem.
@xyz96 masz wpunkt za nie możesz nie być pewny opisu
Sprzedawca musi być pewny opisu - gdyby napisał z pełną pewnością, że nie wie czy sprzęt jest w wersji 3GB czy 4GB to by było okej a jak podał złe dane to ma pecha musi reklamacje uwzględnić