Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sprzedawałem przedmiot. Wysłałem go.
1) Kupującemu coś się nie spodobało-wystarczyło mu po prostu napisać-że zdjęcia nie odpowiadają rzeczywistym stanie. (moim zdaniem zdjęcia maksymalnie pokazują w jakim stanie).
2) Otwartą dyskusję nie zobaczyłem, bo byłem na urlop + spam od allegro. Kupujący nie napisał wiadomości, nie wysłał żadnego sms. Bez żadnego problemu zwrócił by mu koszty.
3) Prawdopodobnie kupujący otrzymał zwrot od allegro. Ale ja nie mam odblokowanego konta. Co zrobić, aby odblokować?
@gonschikpl, widzę, że napisałeś do nas mejlowo. Proszę Cię o cierpliwość - wkrótce otrzymasz odpowiedź.
Dziękuje i czekam..Trochę mi się już spieszy - bo za jakiś czas wyjeżdzam i dla tego wyprzedaje wsztstko) generalnie mam już nie dużo czasu. Przepraszam bardzo za to że po kilka razy pytam )
Dzień dobry jeszcze raz. A czy jest jakiś czas na otrzymanie odpowiedzi od allegro?
@gonschikpl poprosiłam dział, który zajmuje się sprawami blokad, aby przyjrzeli się sprawie, poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Otrzymasz od nas odpowiedź w wiadomości e-mail.
Dzień dobry.
Nie mam żadnej informacji odnośnie tego co się stało i dla czego zostało zabłokowane konto. I też nie mam informacji kiedy zostanie odbłokowane.
@gonschikpl przepraszam za tę sytuację, muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. Poprosiłam o wiadomość dla Ciebie w tej sprawie, jednak tą decyzję może podjąć tylko Dział bezpieczeństwa, więc musimy poczekać na ich odpowiedź. Otrzymasz ją w wiadomości e-mail.
@gonschikpl zgodnie z tym co napisaliśmy w spraiwe nr 25955081, Twoje konto jest już odblokowane. Przepraszam, że czekałeś!
Wszystko masz na mailu a w sprawie blokady, odblokowania kontaktuj się z działem bezpieczeństwa: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
Witam... allegro tak spamuje skrzynkę-że nie wiem nawet gdzie mam szukać tę informację..
Jeszcze taka ciekawostka-znalezienie DYSKUSJI jest w cholere skomplikowane..i nawet jak się otwiera dyskusja-to jedyny sposób-to tylko skrzynka..jest to bardzo nieprzemyślane. Dla tego w tej sytuacji ja nawet nie wiedziałem, że jest otwarta dyskusja.
informacja o zgłoszonym problemie (dyskusji) jest nie tylko na mailu, ale wysyłane jest powiadomienie + co jakiś czas warto zerknąć na "sytuację" w zakładce sprzedaż -> jakość sprzedaży -> dyskusje z kupującymi i monitorować, kto np. nie zakończył dyskusji po rozwiązaniu problemu albo czy pojawiła się nowa.