Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący [edytowano] dokonał zakupu ładowarki. Nie ma z nim kontaktu, nie płaci. Straciłem aukcję na której towar mógł kupić ktoś inny. Minęło 5 dni aukcja została wznowiona i dalej ten sam użytkownik dokuje zakupu oczywiście nie płacąc Dla mnie to oszustwo.
Jak go zablokować?
@Gregoryy2 Na Allegro Lokalnie nie można blokować. Jedyne co zgłoś uzytkownika przez kontakt. Admini go zweryfikują. Niestety ma możliwość założenia 1000ca takich kont i może to robić w nieskończoność - po prostu Allegro umożliwia taką "zabawę"
Nikt nikogo nie weryfikuje, po rozmowie z supportem miła Pani powiedziała mi że być może ktoś się myli i ciągle kupuje i zapomina płacić, nie jest to działanie niezgodne z regulaminem i nic z tym nie mogą zrobić 🙂
Witam, mam ten sam problem zresztą nie po raz pierwszy, kupująca [edycja], kupuje, nie płaci, blokuje mi ofertę, a allegro nic nie robi z takimi oszustami, dlaczego tu nie ma czarnej listy kupujących? Albo blokowania takich osób? W 99% jest to nieuczciwa konkurencja. Może czas przenieść się w inne miejsce, skoro Allegro nie radzi sobie z tym problemem?
Serio? I to wszystko? Doskonale wiem, że ma 5 dni, ale i tak nie zapłaci i ty też to wiesz. Pisząc, że problem jest nagminny, nie mam na mysli, że TA SAMA osoba ciągle kupuje i nie płaci, tylko, że SYTUACJA się powtarza, bo nie ma możliwości blokowania takich osób, trzeba dostosować regulamin portalu do realiów życia, a nie pisać, że taki jest regulamin i oni mają prawo tak robić - czyli oszukiwać nas.
@klifordd jeśli takie zachowanie się powtarza, to możesz nam to zgłosić i wówczas podejmiemy odpowiednie kroki. Jednak w przypadku kupującej, którą wskazałeś nie mamy takich podstaw.
Zgłaszane było nie raz i nie dwa, i zawsze takie odpowiedzi jak powyżej
2 razy zgłaszałem powtarzającą się sytuację i do tej pory nie ma tych "odpowiednich kroków" 🙂
A może moderatorka sprawdzi moje konto i zakupy dokonane przez użytkownika "tyzenn" i podejmie odpowiednie kroki ?
@Gregoryy2 wobec tego kupującego zostały podjęte odpowiednie kroki. Nasze działanie nie zawsze są widoczne na zewnątrz, a blokada konta nie jest jedyną możliwą konsekwencją.
Rozumiem że te kroki to wiadomość o konieczności zapłaty o której wspominała pani z supportu? Niestety jak widać na przykładzie korespondencji ze mną ten kupujący nie czyta wiadomości a ja kolejny raz mam zablokowaną możliwość sprzedaży.