anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zagubiony zwrot Allegro One Box SMART odesłany przez klienta

lopes1990
#12 Orędownik#

Witam

Mam pewien problem, klient zrobił zwrot towaru . paczka została zagubiona. Założył dyskusję. Z jej przebiegu pracownik allegro kazał nam jako sprzedawcy złożyć reklamację. Oczywiście klient zaznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpił o zwrot środków z allegro protect. Środki zwróciliśmy, była to kwota raptem 31 zł , szkoda więc zachodu. Wszyscy sprzedający wiedzą jaki to wszystko ma wpływ na statystyki sprzedaży.

Przy zgłoszeniu reklamacji dostałem następującą informację " W związku z tym, że nie są Państwo nadawcą zwrotu A001EEY643, nie są Państwo uprawnieni do złożenia reklamacji z tytułu zaginięcia. Z tego też powodu proszę o skontaktowanie się z osobą uprawnioną. (art. 92 ust. 1 z ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe). "

a tu odpowiedź w dyskusji pracownika allegro w dyskusji :

 

12 stycznia 2025 18:57 ( moja wiadomość do klienta )
Dzień Dobry, sugerowałbym poprosić allegro o pomoc. To ich spedycja i oni zgubili przesyłkę, z tego co orientuję się w regulaminie , gdy paczka powyżej 30 dni nie została znaleziona uznaje się ją za zaginioną i środki powinny zostać zwrócone. Nie wiem jak to jest w przypadku zwrotu, czy odeślą środki bezpośrednio do Pana. Czy zwrócą je do nas, a następnie my do Pana. Dlatego bardzo proszę zaznaczyć opcję " popros o pomo allegro " niech ktos z serwisu sie wypowie.
 
 
12 stycznia 2025 22:00
W tej sytuacji proszę lopes1990 o złożenie reklamacji. Aby to zrobić, proszę, wejść w ten link i wypełnić formularz reklamacyjny: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
 
Tłumacze to tym pseudo ekspertom, ale oni nic z tego sobie nie robią. 2 różne osoby wysyłają te same przekopiowane formułki.
Generalnie zostaliśmy bez pieniędzy i towaru. Dyskusja , wniosek z allegro protect wymusza zwrot środków do klienta, a Ty zostajesz z niczym.
Niekompetentny pracownik wkleja formułkę, którą ma pod ręką, nawet się nie zastanowi. Oczywiście odpowiedzialności nikt nie bierze na siebie. Nabazgrać byle co, niech inni się martwią. Przecież ekspert dyskusyjny, jest i tak anonimowy.
 
Jedyny pozytyw w tej sytuacji, jest taki, że w przypadku zagubionego zwrotu, będę się powoływał na "ekspertów prawa pocztowego", a w przypadku negatywnego komentarza, nierozwiązanej dyskusji czy wniosku z allegro protect domagał usunięcia wszystkiego ze statystyk sprzedaży. I zostawiam takich klientów, na których bardziej Wam zależy aniżeli na sprzedawcach samym sobie. Niech się bujają miesiącami z wnioskami reklamacyjnymi 🙂
 
I bynajmniej nie chodzi tu o te 31 zł, tylko o samo podejście do sprawy. Przykro się robi, zostawiamy u Was jako firma kilkaset tys. zł prowizji , a tu takie kinder jajko za 3 dyszki .

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lopes1990 bardzo przepraszam, że otrzymałeś nieprawidłową informację w dyskusji. W tej sytuacji to nadawca może złożyć reklamację. 
Widzę, że prowadzisz już z nami korespondencję e-mailową w sprawie nr 48848606, poczekaj proszę na odpowiedź w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

Dzień dobry,

bardzo przepraszam za błąd naszego konsultanta- to nadawca przesyłki zwrotnej jest uprawniony do złożenia reklamacji (art. 92 ust. 1 z ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe).
 
Jeżeli w tej sytuacji to Państwo chcą złożyć reklamacje, będzie to możliwe po uzyskaniu wypełnionego zrzeczenia się roszczeń od nadawcy, korzystając z dostępnego wzoru, który dołączyliśmy do wiadomości.

Czas na uzupełnienie reklamacji mają Państwo do 28.01.2025 (art.4 ust.1 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r.  w sprawie reklamacji usługi pocztowej).

Jeżeli nie otrzymamy uzupełnionej dokumentacji we wskazanym terminie, reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Po tym czasie, jeśli będzie Pan chciał wznowić reklamację, proszę ją ponownie zgłosić tutaj:
https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje


--
Możliwe, że w osobnej wiadomości e-mail wyślemy krótką ankietę dotyczącą procesowania reklamacji. Zachęcam do jej wypełnienia.

 

Ta sama legenda , nie mam czasu zajmować się głupotami. Mi też jest bardzo przykro, że za niekompetencje Państwa pracowników odpowiedzialność ponosi sprzedawca. Te 31 zł z reklamacji proszę przekazać w ramach darowizny na dokształcanie niekompetentnych pracowników. Kwota mnie rozbawia, sprawa niekoniecznie. Nikt normalny po dwóch miesiącach od zakupu nie będzie się prosił klienta o wypełnianie formularzy. To Państwa pracownik, który wszystkich wprowadził błąd powinien w ramach swoich godzin pracy tak długo prosić klienta o wypełnienie tego wniosku, aż to zrobi. Wszystkim klientom będę te spedycję odradzać, z czystym sumieniem. Temat można zamknąć, szkoda śmiecić na forum takimi błahostkami.

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

Czas na uzupełnienie reklamacji mają Państwo do 28.01.2025 (art.4 ust.1 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej).

Nadmieniam , że wiadomość zwrotną dostałem po 4 dniach , 27.01  xDDDDDDDDDDD

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

kto ponosi odpowiedziaalność za zwrot smart.pngPrzy Smarcie Alelgro powinno składać reklamację.

oznacz moderatorów