Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam pewien problem, klient zrobił zwrot towaru . paczka została zagubiona. Założył dyskusję. Z jej przebiegu pracownik allegro kazał nam jako sprzedawcy złożyć reklamację. Oczywiście klient zaznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpił o zwrot środków z allegro protect. Środki zwróciliśmy, była to kwota raptem 31 zł , szkoda więc zachodu. Wszyscy sprzedający wiedzą jaki to wszystko ma wpływ na statystyki sprzedaży.
Przy zgłoszeniu reklamacji dostałem następującą informację " W związku z tym, że nie są Państwo nadawcą zwrotu A001EEY643, nie są Państwo uprawnieni do złożenia reklamacji z tytułu zaginięcia. Z tego też powodu proszę o skontaktowanie się z osobą uprawnioną. (art. 92 ust. 1 z ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe). "
a tu odpowiedź w dyskusji pracownika allegro w dyskusji :
@lopes1990 bardzo przepraszam, że otrzymałeś nieprawidłową informację w dyskusji. W tej sytuacji to nadawca może złożyć reklamację.
Widzę, że prowadzisz już z nami korespondencję e-mailową w sprawie nr 48848606, poczekaj proszę na odpowiedź w wiadomości e-mail.
Dzień dobry,
bardzo przepraszam za błąd naszego konsultanta- to nadawca przesyłki zwrotnej jest uprawniony do złożenia reklamacji (art. 92 ust. 1 z ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe).
Jeżeli w tej sytuacji to Państwo chcą złożyć reklamacje, będzie to możliwe po uzyskaniu wypełnionego zrzeczenia się roszczeń od nadawcy, korzystając z dostępnego wzoru, który dołączyliśmy do wiadomości.
Czas na uzupełnienie reklamacji mają Państwo do 28.01.2025 (art.4 ust.1 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej).
Jeżeli nie otrzymamy uzupełnionej dokumentacji we wskazanym terminie, reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Po tym czasie, jeśli będzie Pan chciał wznowić reklamację, proszę ją ponownie zgłosić tutaj:
https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
--
Możliwe, że w osobnej wiadomości e-mail wyślemy krótką ankietę dotyczącą procesowania reklamacji. Zachęcam do jej wypełnienia.
Ta sama legenda , nie mam czasu zajmować się głupotami. Mi też jest bardzo przykro, że za niekompetencje Państwa pracowników odpowiedzialność ponosi sprzedawca. Te 31 zł z reklamacji proszę przekazać w ramach darowizny na dokształcanie niekompetentnych pracowników. Kwota mnie rozbawia, sprawa niekoniecznie. Nikt normalny po dwóch miesiącach od zakupu nie będzie się prosił klienta o wypełnianie formularzy. To Państwa pracownik, który wszystkich wprowadził błąd powinien w ramach swoich godzin pracy tak długo prosić klienta o wypełnienie tego wniosku, aż to zrobi. Wszystkim klientom będę te spedycję odradzać, z czystym sumieniem. Temat można zamknąć, szkoda śmiecić na forum takimi błahostkami.
Czas na uzupełnienie reklamacji mają Państwo do 28.01.2025 (art.4 ust.1 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej).
Nadmieniam , że wiadomość zwrotną dostałem po 4 dniach , 27.01 xDDDDDDDDDDD
Przy Smarcie Alelgro powinno składać reklamację.