anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup anulowany po 5 dniach mimo opłaty

Koszulki_WarRock
#7 Wielbiciel#

Sprzedając przedmiot jednemu allegrowiczowi, napotkałem się na pewien problem.
wszystko wyglądało ok, po kupnie i opłacaniu zakupu tego samego dnia czyli 15 grudnia 
za pomocą "moje płatności" widze że to było płacone w punkcie lotto bo na takim papierze są wszystkie dane o płatnosci. Sam zakup został anulowany z powodu (Kupujący nie zapłacił za przedmiot w regulaminowym terminie - do 5 dni po zakupie). prawde mówiąc nie wiem co teraz zrobić czy jak pomóc kupującemu rozwiązać ten problem. bo ewidentnie jego pieniądze od niego wyszły. Ale nie do mnie, bo sprawdzałem wpływy a tam 0,00zł
porsze o jakieś podpowiedzi.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Co, jeśli nie zapłacisz za przedmiot

W przypadku ogłoszenia z kup teraz lub ogłoszenia z licytacją sprzedający musi otrzymać płatność za przedmiot w ciągu 5 dni. Jeśli do tego czasu wpłata nie zostanie zaksięgowana, anulujemy Twój zakup.

oznacz moderatorów

Koszulki_WarRock
#7 Wielbiciel#

tylko że właśnie zdjęcie mam z informacią o zapłacie

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Koszulki_WarRock jak płacił przekazem pocztowym czy czymś w tym rodzaju to taka płatność może ci się i po tygodniu zaksięgować proponuję podpytać moderatorki podając im nr zamówienia czy np płatność nie przeszła bo kupujący strzelił byka na druczku 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Jak chcesz, to Ci podeślę kilka zdjęć i mi wyślij towar na ich podstawie.

Jesteś z Marsa? czy z jakiejś choinki się urwałeś?

Sprawdź kasę na swoim koncie i sprawa załatwiona.

To chyba proste.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Koszulki_WarRock
#7 Wielbiciel#

Spokojnie, pochopnie nic nie wysyłam. wiadome że będe czekał na wpłatę najpierw. 

Teraz sprawdziłem firmę PAYU SA do której miały przyjść pieniądze. a ocena na google 1,4/5 gwiazdek i praktycznie wszystkie komentarze to, że wysłali kase i znikneła.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

W celu zapewnienia sobie zadochronu popros moderatorki o sprawdzenie platnosci i zapytaj ze skoro nie ma kasy czy mozna anulowac odzyskac prowizje etc wylaczyc paczke z statystyk itp itd bo kupujacy zmascil platnosc 

oznacz moderatorów

Koszulki_WarRock
#7 Wielbiciel#

Zrobił bym to tylko nie wiem jak mogę napisać do moderatorki (mogę prosić o podpowiedz? ). Prowizja się nie naliczyła więc źle nie jest. A aukcja automatycznie aktywowała spowrotem. Ale status płatności bym z chęcą sprawdził. W celu namierzenia środków.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

jak mi odpowiadasz to na zielono masz przycisk oznacz moderatorów nad paskiem tekstowym gdzie wpisujesz wiadomość

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Koszulki_WarRock 

Przelew tradycyjny, przekazem jest obarczony dużym błędem. W tytule przelewu musi być dokładnie to co wygenerowało Allegro aby przelew automatycznie się zaksięgował. W PAYU nikt ręcznie nie będzie księgował przelewów (albo bardzo rzadko). Ich oceny na google są jakie są bo piszą tam właśnie Ci co im coś nie wyszło, zdarza się. Samych przelewów z Allegro ta firma obsługuje pewnie w dziesiątkach jak nie setkach tysięcy dziennie. Takich sytuacji jak z Twoim klientem też pewnie jest na setki dziennie. Od tyle...

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

To raczej fake. W punktach Moje Rachunki potrzebny jest kod kreskowy i strona docelowa musi mieć umowę z firmą to obsługują. W niektórych punktach można wpłacić na dowolne konto, ale zazwyczaj nikomu nie chce się tego robić (wprowadza się dane jak w starych telefonach, na klawiszach od 2 do 9 są litery). 

Najszybsza weryfikacja, to porównanie tytułu przelewu z druku allegro i wydruku z terminala płatniczego (te wpłaty to funkcja terminala).

oznacz moderatorów

Koszulki_WarRock
#7 Wielbiciel#

Kupujacy do mnie napisal i okazało sie ze

"Dzwonili do mnie z allegro i wystapil problem techniczny. Tak jakby ktos anulowal zakup. Prosze o rezerwacje tej oferty i dokonamy powtornego zakupu jak tylko otrzymam zwrot pieniazkow, bo maja mi zwrocic na konto."

Jak widac chyba rozwiazanie tego problemu nadeszlo, I nie bylo tu złych intencji kupujacego tym razem. 

Wszystkim podpowiadajacym, bardzo dziekuje za pomoc ! I wesołych świąt !

oznacz moderatorów