Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam problem, pewna osoba zapłaciła dzisiaj za produkt na allegro lokalnie który został chwile przedtem sprzedany, co mam teraz zrobic zeby to anulowac i nie poniesc kosztow zrealizowania transakcji w postaci 7,9%?
@nlipinski Napisać do kupującego, wyjaśnić sytuację i poprosić o nr jego konta bankowego celem zwrócenia wpłaconych przez niego pieniędzy (na AL nie da się inaczej tego ugryźć).
Napisać do allegro przez ten formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d opisując sytuację i przedstawiając dowód zwrotu pieniędzy kupującemu. Mogą Ci zwrócić "prowizję" (zdarzały się takie przypadki), ale nie muszą (gdyż do transakcji nie doszło zasadniczo z Twojej winy).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄