Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłam za produkt na allegro lokalnie tydzień temu i brak jakichkolwiek informacji. Sprzedający pisze że wysłał paczkę ale nie ma na aplikacji nigdzie takiej informacji, nie mogę się doprosić o nr przesyłki. Co mam robić? Chciałabym zwrot pieniędzy…
Nie ma zakupu więc Allegro Ci nie pomoże, zapłaciłeś przez Allegro? to zakup musi być tu:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione albo tu:https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Tam się wyświetla że zakup opłacono ale taka informacja jest od tygodnia. A niby paczka wysłana…
@Client:45316780 widzę, że założyłaś już dyskusję z tym sprzedającym, poczekaj proszę na jego odpowiedź (ma na to 24h w dni robocze). Jeśli sprzedający się nie wypowie, poproś o naszą pomoc, możesz to zrobić w ciągu 24h od rozpoczęcia dyskusji.
🌲