Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy miał ktoś z Was podobną sytuację?
W dniu wczorajszym sprzedałam telefon i również wczoraj nadałam ją przez InPost. Dzisiaj paczka została odebrana przez kuriera, a teraz wyświetla mi się informacja PACZKA ZAREKLAMOWANA PRZEZ PACZKOMAT. InPost nie jest w stanie udzielić mi informacji co się wydarzyło, ponieważ na odp do utworzonego zlecenia mają czas do 1 września, allegro też nic. Czy miał ktoś podobną sytuację?
kontaktowałam się z kupującym, ale twierdzi, że sam nic nie robił.
Dzień dobry,
w zaistniałej sytuacji sugeruję złożenie oficjalnej reklamacji przez formularz dostępny na stronie: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje lub kontakt na infolinię pod numerem: +48 722 444 000, mailowo na bok@inpost.pl.
zgodnie z prawem jak nadałaś paczkę jako sprzedawca osoba prywatna to od chwili nadania ryzyko uszkodzenia i / lub przepadku rzeczy spoczywa na kupującym tzn że reklamacja też i zwrot środków za rozwaloną przesyłkę tez idzie do niego