Zastrzeganie sobie prawa do zwrotu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć.
Sprzedałem na licytacji słuchawki. Otrzymałem od osoby kupującej taką treść. "“Proszę o solidne opakowanie przesyłki oraz dodanie do słuchawek faktury lub dowodu zakupu jeśli tego nie będzie lub nie otrzymam jej w innej formie zastrzegam sobie prawo do zwrotu towaru.“
Jestem osobą prywatną i nie przyjmuje zwrotów. Nie mam dowodu zakupu ani takiego nie wystawiam. Czy kupujący ma takie prawo ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powinno być to co było w ofercie, może to oznaczać dla Ciebie jakieś problemy, skontaktuj się z kupującym i wyjaśnij. Może lepiej zwrócić środki niż mieć problemy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałem, że jest komplet mając na mysli zawartosc pudełka. Ciężko w każdej ofercie dociekiwac co wymyśli kupujący i pisac w opisie elaboraty. Chciałbym wiedzieć czy takie sformułowanie to sobie kupujący wymyślił czy ma takie prawo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wymyślił, ale "dobra rada" nie wysyłaj bez kontaktu z kupującym> mogą być kłopoty. Jak tak pisze to może coś wymyślać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomo , skorzystam z tej rady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Maximus20sty Nie, kupujący nie ma takiego prawa. (O ile nie sprzedajesz np. ze SMARTem)
Jeśli w treści oferty nie zaznaczyłeś, że w skład licytowanego towaru wchodzi dowód zakupu to kupujący nie ma absolutnie żadnych podstaw aby tego od Ciebie wymagać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzieki tak myślałem, ale lepiej popytać bo różnie bywa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Maximus20sty Dla pewności skontaktuj się z kupującym przed wysyłką bo chyba nie ma sensu wdawać się w niepotrzebne przepychanki - tylko pamiętaj, wszystko na piśmie 🙂 Nie przez telefon.
Napisz mu, że dowodu zakupu nie masz i też nigdzie w ofercie o tym nie wspominałeś więc nie ma podstaw tego oczekiwać.
Przypomnij mu też, że nie przysługuje mu prawo do zwrotu ale (jeśli taka jest Twoja wola oczywiście) idąc mu na rękę możesz się zgodzić na rezygnację z zakupu jeśli te warunki mu nie odpowiadają.
Pamiętaj tylko, że powinien on przesłać Ci oświadczenie o rezygnacji z zakupu tak abyś mógł ubiegać się o zwrot prowizji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak zwrot środków odbędzie się przez AF to dowodu nie trzeba, zwrot prowizji odbędzie się.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak właśnie napisałem i dałem mu możliwość wycofania się. Prowizja jest bardzo mała, ale i tak wszystko jest zapisane w aplikacji AL.