Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wystawiłem oferte wieloprzedmiotową
Została kliknieta raz i na drugi dzien znowu przez tez samą osobe.
Osoba kupująca nie odpisuje na wiadomości ani na sms.
Wysyłka jest za pobraniem nie chce ryzykowac ze nie odbierze bo dlto kolejne koszty ktore poniose.
Jaka jest mozliwosc odzyskania prowizji naliczomej w tym momencie?
@Bobox17 najlepiej mieć potwierdzenie klienta. Nie masz pewności czy przypadkiem nie chce 2 szt.
No dlatego próbowalem sie kontaktować z klientem.
Niestety zero odzewu.
Spróbuje jeszcze po weekendzie.
Jezeli nie bedzie dalej odpowiedzi to jakie podjąc kroki?
Kupujący ma 5dni na opłacenie i dopiero dojdzie do zakupu.
Tak jak wyzej pisałem.
Wysyłka pobraniowa nie wpłata na konto
To raczej może nie być zakupu!🙁
No nic.
Zostaje czekać.
Sprobuje jedynie skladac reklamacje do allegro o zwrot prowizji jak dalej nie bedzie odzewu od kupujacej.
To będzie trudno jak nie będzie dowodu na brak transakcji.
@Bobox17 przy przesyłce pobraniowej nie masz pola manewru. Albo wysyłasz i jak wróci to składasz o zwrot prowizji albo musisz mieć info od kupujacego