Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie zaakceptowałem zwrot towaru od kupującego ale poinformowałem go ze proszę o wysłanie towaru za pare dni podałem dokładna datę ponieważ nie będę mógł odebrać wcześniej przesyłki. Kupujący oczywiście wysłał od razu na następny dzień. Pytanie kto ponosi koszty ponownego przesłania towaru.
Oczywiście że ty poniesiesz bo nie odebraleś, ale nie da się dogadać to już inna rzecz, nieładnie od strony kupującego.🤗
@Client:58625326 sprzedałeś jako osoba prywatna ? jeśli tak to dogadaliście się na pasujące Wam warunki zwrotu ( jako osoba prywatna nie miałeś obowiązku przyjmować odstąpienia ), jeśli tak to jedna ze stron złamała warunki ( wysłała za wcześnie ) i ponosi koszt ponownej wysyłki 🙂
Dziękuje a ile czasu mam na zwrot pieniędzy.
@Client:58625326 jesli jesteś osobą prywatną zapisy w UK Ciebie nie dotyczą , to już zależy od dogadania sprzedawca / kupujący. Jeśli jest to reklamacja dobrze jest to zrobić jak najszybciej , w przypadku widzimisię klienta Ty stawiasz warunki .