Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam fabrycznie nowy telefon jednak kupujący nie zapłacił wiec postanowiłam go sobie zostawić i pojechałam na urlop na którym telefon mi upadł Właśnie wróciłam z urlopu i z przerażeniem odkryłam że allegro 28 lipca wystawiło za mnie ponownie licytację i tym razem zwycięzca wpłacił pieniążki a allegro obarczyło mnie prowizją prawie 200 zł Zwycięzca zrozumiał sytuacje i oczywiście zrezygnował z zakupu czeka teraz na to bym przelała jego pieniądze na swoje konto i z niego zrobiła zwrot dla niego bo chyba inaczej się nie da . Ale co z zapłatą 200 zł prowizji dla allegro za sprzedaż której ja nie dokonałam i która nie doszła do skutku - dla mnie to jest oszustwo . ( sprawdzałam w moich ogłoszeniach allegro lokalne nie mam możliwości wyłączenia wznawiania . ) Wiec w kolejnych przypadkach dostane takie samo pismo cytuje Kupujący nie zapłacił za przedmiot. Zakup został unieważniony. Za 24h wznowimy ogłoszenie i tak będzie do końca życia ?
@AdamB52 O zwrot prowizji możesz poprosić Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty i najlepiej pisemną rezygnację kupującego z towaru. Pieniądze oddaj zwykłym przelewem bezpośrednio na konto bankowe kupującego, przez Allegro nie oddasz.
Musisz uważać i blokować wznawianie ogłoszeń na Allegro Lokalnie, gdyż w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni, wznawiają się one automatycznie - wynika to z regulaminu.
Tu masz opisane, jak blokować wznowienie ogłoszeń; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-ogloszen-na-allegro-lokalnie/jak-wystawic-ogl...
Dziękuje serdecznie 🙂
@AdamB52 "dla mnie to jest oszustwo" - nie, to jest po prostu nieczytanie instrukcji obsługi (czyt. regulaminów) danej usługi.
Instrukcję odwołania już dostałaś, więc nie będę się powtarzał.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
W regulaminie nie ma mowy o tym ale w instrukcji rzeczywiście tak - nie zmienia to faktu że pozbawia się mnie kluczowych decyzji przy wystawieniu . Gdybym sprzedawała przedmioty o dacie ograniczonej przydatności to po zakończonej aukcji i nieuczciwym kupującym który nie zapłaci. Nie mogę przez 5 dni ruszyć się z domu pracować czekając na maila z możliwością wyłączenie wznawiania jest to nie uczciwe a podyktowane tylko interesem allegro aby koniecznie sprzedać i pobrać prowizję . Formularza zwrotu prowizji też nie ma tylko jest tylko kontakt w którym musze się prosić o to i albo to będzie rozpatrzone albo nie . W ostatnim czasie było tyle klęsk Powodzie - Pożary trąby powietrzne - jeśli ktoś z tych poszkodowanych wystawiał coś na lokalnym allegro to po utracie dobytku zakańcza wszystkie swoje licytacje tym samym zostaje z zwycięzcami którym nie może zwrócić pieniedzy żeby transparentnie allegro wiedziało że nie doszło do transakcji . Moim zdaniem jest to oszukiwanie naiwnych ludzi którzy nie są zawodowymi sprzedawcami tylko sporadycznie coś sprzedają .
@AdamB52 "W regulaminie nie ma mowy o tym" - ależ jest, artykuł 5.4 https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/13 aczkolwiek konkretnych terminy niestety nie zostały wskazane.
"Nie mogę przez 5 dni ruszyć się z domu pracować czekając na maila z możliwością wyłączenie wznawiania" - taki mejl przychodzi dokładnie po 5 dniach od zakończenia oferty, od tego momentu masz 24 godziny na wyłączenie wznowienia oferty, zanim ponownie pojawi się ona na AL.
"Formularza zwrotu prowizji też nie ma tylko jest tylko kontakt w którym musze się prosić o to i albo to będzie rozpatrzone albo nie" - bo na AL prowizja jest sprytnie nazwana "bezzwrotną opłatą transakcyjną".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄