Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrócił kupującemu więcej niż był winien.Kupujący otrzymał 3 razy więcej niż powinienem zwrócić mu za towar, otrzymał pieniądze i zniknął, co powinienem zrobić
@garga_97 A coś jasniej? Dlaczego zwracałeś? Dlaczego 3 x więcej? Bank-bank? do ręki? Kiedy to było?
Musiałem zwrócić kupującemu 350 zł, ale dokonałem zwrotu w weekend i po dwóch nieudanych próbach odzyskania pieniędzy wykonałem natychmiastowy przelew w wysokości 350.
2 przelewy po 350 zł zostały wykonane następnego dnia roboczego i pojawiły się jako przelew polecony, ale tego nie zauważyłem.
Gdy tylko wysłano mu 350 zł, nie zamknął dyskusji i powiedział, że pieniędzy mu nie zwrócono, ale w poniedziałek, jak tylko zobaczył na koncie kwotę 700 zł, zamknął dyskusję i uciekł
@garga_97 Wyślij mu mailem wezwanie do zwrotu nadpłaty, wyznacz ostateczny termin i poinformuj, że po tym czasie zgłosisz sprawę na policję. Jeśli nie odda, zgłoś.
Nie nawiązuje kontaktu, nie odbiera SMS-ów i telefonów, bank nie może mi pomóc
A jak poprawnie sformułować tę wiadomość i w zasadzie przeprowadzić dalsze dochodzenie, czy możesz opisać bardziej szczegółowo?
Jeżeli zwrot został dokonany przez Allegro Finanse to zespół Allegro ma wgląd i możesz poprosić na czacie o pomoc w odzyskaniu środków. Kiedyś tak miałem, że błędnie wysłałem towar - klient zgłosił wysłałem właściwy a błędnie przesłany miał odesłać. Zwlekał z tym 2 miesiące aż w końcu zmienił numer telefonu. Allegro napisało z działu bezpieczeństwa, że sprawa wędruje na policję i klient sam zadzwonił grzecznie mówiąc że towar cały czas czeka na odbiór przez kuriera.
Poinformuj mailowo kupującego o pomyłce, prześlij numer konta wraz z kwotą do zapłaty. Spróbuj skontaktować się telefonicznie i oczywiście poproś Allegro - najbardziej motywujące są maile bezpośrednio od supportu.
@TradeMotionPL na Lokalnie nie można zrobić zwrotu przez allegro Finanse