Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w weekend ktoś kupił ode mnie przedmiot na aukcji na Allegro Lokalnie choć mam pewność że ją zakończyłem. Chcę zwrócić środki kupującemu jednak nie odpisuje na moje wiadomości i od wczoraj nie odbiera telefonu. Jest jakiś inny sposób niż tradycyjny przelew aby zwrócić pieniądze kupującemu? Miałem ustawioną opcję automatycznego zwrotu pieniędzy na PayU Allegro a z tego co widzę nie mogę tam przelać żadnej kwoty z powrotem.
Możesz tylko trochę inaczej się to robi. Ostatnio sprzedane- szczegóły zamówienia- przewiń na sam dół i masz zwróć pieniądze.
"Nie możemy zwrócić pieniędzy kupującemu, ponieważ na Twoim koncie Allegro Finanse nie ma wystarczających środków. Skontaktuj się bezpośrednio z kupującym i sami ustalcie sposób zwrotu."
Taki mam komunikat. Nie mogę przelać pięniedzy na allegro finanse bo tak jak napisałem, nie można tam wpłacić z powrotem, tylko wypłacić.
Na AL nie wpłacisz musisz się skontaktować z kupującym, wziąć nr konta i przelać.
No jak tak to tylko na numer konta pozostaje i błaganie allegro również przez kontakt o zwrot prowizji. Będą chcieli do tego dowodu, że o transakcji nie doszło...
@nafiadore nie przejmuj się wyślij do kupującego prośbe o nr konta i dane do przelewu poprzez wiadomość do kupującego i czekaj, masz dowód że chcesz oddać kasę. Monitoruj czy nie zaloży dyskusji i tam ponów prośbę jak kupujący dyskusję założy i tyle. Sądownie to mógłby powalczyć ze dwa lata o wydanie przedmiotu z małą szansą na wygraną. A w allegro sprawdz i poproś o zamkniecie tej oferty bo musiała się wznowić z automatu. Możesz też poprosić moderatorki o wysłanie wiadomości od allegro do kupującego o dane do przelewu dla ciebie.