anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot kosztów dla kupującego?

Client:46416072
#1 Nowicjusz#

Kupujący zapłacił za przedmiot po czym napisał na innej platformie ze mu się nie podoba a na Allegro lokalnie w wiadomości prywatnej ze rzekomo kupił przypadkowo i ze mam mu odesłać pieniądze.
czy muszę mu je odesłać? nie ukrywam ze wole wysłać produkt

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:96810784
#13 Ambasador#

Jeśli jesteś osobą prywatną to nie musisz przyjmować odstąpienia od umowy.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:46416072 zrobisz jak zechcesz. Jako osoba prywatna nie musisz przyjmowac zwrotów. Lecz musisz pamietać że kupujący może otrzymac produkt i zgłosić reklamacje ( bo np znajdzie ryse której nie było na zdjęciu lub z innego drobnego powodu). Jelsi nie miales w ofercie zapisu o wyłąceniu rękojmi to taka reklamacje musisz rozpatrzeć.

Czasem łatwiej jest po prostu przyjąć zwrot niż na siłe wpychać niechciany zakup i potem przez dlugi czas gimnastykować sie z reklamacjami , dyskusjami itp itd

Oczywiście zrobisz jak zechcesz. Powodzenia.

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Dlatego pamiętaj, żeby nagrać filmik z pakowania tego produktu.

oznacz moderatorów

outdoor-bazar
#9 Pomysłodawca#

Ja - jeśi jeszcze nie wysłałem przesyłki - robię zwrot wpłaty, bo to kwestia jednego kliknięcia. Kiedy użyjesz opcji "Zwróć wpłatę kupującemu", Allegro powinno z automatu zwrócić Ci pobraną prowizję. Łaski nie robi, zwłaszcza że tak jest w regulaminie. Tak jest prościej, miej nerwów.

Raz miałem sytuację, że klientka grzecznie poprosiła że chce się wycofać z zakupu. Spełniłem jej prośbę, a zaraz potem wystawiłem ten przedmiot nieco drożej, ot tak dla draki, i co?... I dwa dni później kupił go ktoś inny.

oznacz moderatorów