Zwrot kosztów prowizji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam takie pytanie. Prowadzę sprzedaż na allegro i już 2 raz zdarzyła mi się taka sytuacja, że ktoś wybrał sposób dostawy za pobraniem i się rozmyślił. Również była taka sytuacja, że zwracałem klientowi środki na konto za kupiony towar. Jestem sprzedawcą na allegro lokalnie i chciałem się dopytać jak to wygląda i czy jest w ogóle możliwość wnioskowania do allegro o zwrot kosztów prowizji w przypadku gdy klient się rozmyślił, bądź gdy wykonywany jest zwrot środków. Z góry dziękuję za odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@outletexpertpl Najprostszym sposobem uniknięcia takich problemów jest skasowanie opcji "odbioru za pobraniem"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No dobrze, a co w momencie, gdy klientowi zostaną zwrócone pieniądze, ponieważ po prostu chciał zwrócić towar?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@outletexpertpl zwrot wpłaty do kupującego pokazuje, że do transakcji doszło, więc opłata za obsługę transakcji jest zasadna. Co do zasady opłata za obsługę transakcji na Allegro Lokalnie jest bezzwrotna, jednak każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie. Możesz do nas napisać w tej sprawie tutaj.
Moderatorka