Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący kupił ode mnie 2 przedmioty na lokalnie łącznie z wysyłką za 198,99 pln
Niestety zauważyłem już po zakupie że jednego przedmiotu nie posiadam (miałem kilkanaście sztuk trochę sprzedawałem gdzie indziej i się lekko pomyliłem )
Jak złożyć wniosek o zwrot prowizji ? Kupujący zadzwonił do mnie , podał nr konta i od razu zrobiłem przelew na 95 pln .
Cóż moja wina , ale 7,41 prowizji się naliczyło a i tak sporo płacę za te prowizje jak każdy z nas .
Czy jest jakaś opcja aby odzyskać te pieniądze czy mam zapomnieć ?
O zwrot piszesz tu, dołącz jakiś dowód na to że oddałeś , nie doszło do zakupu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
dzięki bardzo