Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam rzecz oryginalnie zapakowną przez producenta w zgrzewaną folię. Pani stwierdziła, że nie odpowiada jej materiał, z którego została rzecz wykonana i zapytała o możliwość zwrotu. Oczywiście zapytałam, czy jest oryginalnie zapakowana. Pani potwierdziła, że rzecz jest taka jaką dostała, więc zgodziłam się na zwrot. Właśnie odebrałam paczkę i okazało się, że rzecz jest używana i i zapakowana w inne opakowanie. Co teraz zrobić?
Moim zdaniem jak się zgodziłeś na zwrot to będzie problem żeby oddać to kupującemu, ale potrąciłbym tyle o ile uważasz że wartość towaru się zmniejszyła.
@madzia6543 Jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna to możliwość zwrotu występuje tylko pod warunkiem, że się na to zgodzisz.
Jeśli zgodziłaś się na przyjęcie zwrotu gdzie warunek był taki, że towar jest nadal fabrycznie zapakowany a wrócił do Ciebie przepakowany przez kupującego to możesz oczywiście odmówić uznania takiego zwrotu gdyż kupujący złamał wasze ustalenia.
Tak, pani potwierdziła, że produkt jest oryginalnie zapakowany. W rzeczywistości jest nawet źle umyty, ma zapach produktu, do którego został użyty i inne opakowanie. Do tego Pani nie odpowiada na wiadomość. Jeżeli nie uznaję reklamacji to mam odesłać kupującemu produkt na swój koszt? Zapewne go nie odbierze i będę musiała zapłacić za zwrot. I jeszcze oddać kupującemu pieniądze za produkt, żeby się z nim "nie szarpać".
@madzia6543 "Jeżeli nie uznaję reklamacji to mam odesłać kupującemu produkt na swój koszt? "
To nie była reklamacja tylko warunkowy zwrot na który wyraziłaś zgodę.
Jako, że warunek zwrotu (fabryczne zapakowanie towaru) nie został spełniony napisz kupującemu wiadomość, że go nie uznajesz - masz do tego pełne prawo.
Poinformuj kupującego, że musi opłacić ponownie koszty wysyłki aby otrzymać towar z powrotem.
Pamiętaj, że zawsze masz też możliwość uznania tego zwrotu nawet pomimo faktu nie spełnienia jego warunków.