Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć co mam zrobić w tej sytuacji grę sprzedałem rdr2 na Xbox 19 listopada a 27 listopada kupujący mi pisze że nie może pobrać gry i wyskakuje mu błąd przy czym sam grę przechodziłem 2 razy i takiego czegoś nie miałem i oczekuję zwrotu pieniędzy co mam zrobić w tym przypadku ?
@Caliop jest to reklamacja, więc powinieneś ją rozpatrzyć - uznać lub odrzucić i przekazać decyzję kupującemu.
Dodam że tą grę kupujący mógł przejść i np powiedzieć że mu sie nie instaluje po tylu dniach czyli mógłbym napisać mu np to co u góry i nie przyjąć reklamacji ?
Oczywiście że masz prawo odrzucić reklamację tylko napisz dlaczego odrzucasz.
To reklamacja i rozpatrz ją, możesz uznać albo nie , masz 14dni na odpowiedź. Zwrotu nie musisz przyjmować.
Wersja fizyczna?
Tak
Niech przeczyści płyty mikrofibrą. Mi raz klient zgłosił reklamację bo gra nie chciała się zainstalować. Poprosiłem o zdjęcia - płyta cała w odciskach tłustych palców 🙈
Odpisał że może pokazać rezerwację na booking na 3 dni i pisze żeby załatwić to bez zgłaszania na allegro to co mam zrobić w końcu ?
Wyłudza?
Być może
Pozostaje Ci prosić o odesłanie w celu rozpatrzenia reklamacji. Tak mu napisz że ma odesłać.
Tylko nie ma jak tej gry sprawdzić bo nie mam konsoli do tej gry już więc jak odrzucę reklamację to co będzie w dalszym postępowaniu ? Bo chyba nie mogą mnie zmusić do zaakceptowania reklamacji
Poproś o odesłanie gry w celu rozpatrzenia reklamacji.
Jak odeśle to zainstaluj u siebie i sprawdź czy działa. Jak działa to poproś o opłaconą etykietę i odeślij mu ją.
Jak nie działa to oddaj mu kasę.
Jak nie odeśle to 14 dnia od zgłoszenia odrzuć reklamację.
Ponadto - zweryfikuj stan płyt bo zawsze jest szansa, że odeśle Ci np. inny egzemplarz itd.
Tylko taki problem że konsola która była kompatybilna z tą gra jest sprzedana i nie mam jej od tygodnia a grę sprawdzałem wcześniej i działało
Nikt ze znajomych nie ma xboxa?
Poproś jeszcze kupującego o wyczyszczenie płyt i ponowną próbę instalacji - niestety ale niektóry ludzie nie ogarniają i wiem to z doświadczenia bo już kilka razy nawet stacjonarnie otrzymałem reklamacje na niedziałającą grę a wystarczyło ją wyczyścić z odcisków palców…
No właśnie nikt wszyscy moi znajomi albo mają ps5 czy ps4 mam jednego kolegę ale ma Xbox 360 więc gra tam nie zadziała
@caliope1 No i właśnie tymi wpisami rozpatrzyłeś reklamację. Jeżeli nie umiesciłeś w opisie sprzedaży dokładnych informacji na których konsolach gra działa a na których nie działa to prawdopodobnie wprowadziłeś kupującą w błąd. Nazywa się to zatajenie ważnych informacji, to jeszcze nie oszustwo, ale podejrzewam że właśnie dlatego kupująca nie może uruchomić gry.
Jeżeli jest tak jak się domyślam, to najrozsądniej będzie poprosic o zwrot gry i oddać pieniądze.
Tylko że gra jest kompatybilna z Xbox one i Xbox series x czyli od 2014 roku jest napisane gra na Xbox one ale series x ma wsteczną kompatybilność widzę że ktoś tu ma małą wiedzę na temat konsol