Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący (firma) zakupił u mnie walory filatelistyczne które są moim spadkiem po ojcu . Nie prowadzę DG i nawet bym nie chciał
Ale w czym rzecz .
Walory które wystawiłem według mojej opinii były w momencie wysyłki w stanie gabinetowym to znaczy bliskim nowemu
Kupujący twierdzi, że po rozpakowaniu okazuje się że walory mają wadę , (jaką nie powiedział dokładnie ) i albo mi je odeśle i mam mu zwrócić pieniądze albo mam mu zwrócić część (większą cześć)
Na prośbę o foto nie otrzymałem zdjęć od 3 dni , dalej kupujący milczy
Co mam zrobić ? Czy to jest zakup nazywany konsumenckim ? Mam wrażenie że specjalista w dziedzinie towaru którym handluje po prostu chce mnie wyrolować , co prawda nie prosił o dodatkowe zdjęcia , tylko pytał czy w stanie idealnym .
Wg mojej wiedzy były w takim stanie . Kupujący to duża spółka i szczerze nie wiem czy jest sens bić się o 500 pln czy nie odpuścić .
Proszę o radę
Pozdrawiam
@Tom249 on reklamuje więc jako osoba prywatna musisz to rozpatrzyć 🙂
Stan idealny to nie stan bliskim nowemu 😞 Dogadaj się lub przyjmij towar z powrotem i oddaj kasę 🙂
Nie jest to zakup konsumencki, ale to nie ma nic wspólnego z utratą kupującego prawa reklamowania towaru niezgodnego z opisem lub wadliwego. Odpowiadasz za towar z rękojmi. Jeśli kupujący składa reklamację, musisz ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Po uznaniu, w zależności od żądań, oddajesz wszystkie koszty po odesłaniu, albo obniżasz cenę. Przy zwrocie towaru w ramach reklamacji oddajesz też koszt odesłania. Jeżeli reklamację odrzucisz, kupujący może otworzyć spór, w którym pomoże mu pracownik Allegro. Może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i jeśli ją otrzyma, Allegro może żądać od Ciebie zwrotu kosztów. Były tu opisywane przypadki nawet blokady kont sprzedawców w podobnych sytuacjach.