anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot na Allegro Lokalnie

Caliop
#7 Wielbiciel#

Cześć co mam zrobić w tej sytuacji grę sprzedałem rdr2 na Xbox 19 listopada a 27 listopada kupujący mi pisze że nie może pobrać gry i wyskakuje mu błąd przy czym sam grę przechodziłem 2 razy i takiego czegoś nie miałem i oczekuję zwrotu pieniędzy co mam zrobić w tym przypadku ?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Caliop jest to reklamacja, więc powinieneś ją rozpatrzyć - uznać lub odrzucić i przekazać decyzję kupującemu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

caliope1
#7 Wielbiciel#

Dodam że tą grę kupujący mógł przejść i np powiedzieć że mu sie nie instaluje po tylu dniach czyli mógłbym napisać mu np to co u góry i nie przyjąć reklamacji ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że masz prawo odrzucić reklamację tylko napisz dlaczego odrzucasz.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To reklamacja i rozpatrz ją, możesz uznać albo nie , masz 14dni na odpowiedź. Zwrotu nie musisz przyjmować.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Wersja fizyczna?

oznacz moderatorów

caliope1
#7 Wielbiciel#

Tak 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Niech przeczyści płyty mikrofibrą. Mi raz klient zgłosił reklamację bo gra nie chciała się zainstalować. Poprosiłem o zdjęcia - płyta cała w odciskach tłustych palców 🙈

oznacz moderatorów

caliope1
#7 Wielbiciel#

Odpisał że może pokazać rezerwację na booking na 3 dni i pisze żeby załatwić to bez zgłaszania na allegro to co mam zrobić w końcu ? 

IMG_5204.jpeg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wyłudza?

oznacz moderatorów

caliope1
#7 Wielbiciel#

Być może 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pozostaje Ci prosić o odesłanie w celu rozpatrzenia reklamacji. Tak mu napisz że ma odesłać.

oznacz moderatorów

caliope1
#7 Wielbiciel#

Tylko nie ma jak tej gry sprawdzić bo nie mam konsoli do tej gry już więc jak odrzucę reklamację to co będzie w dalszym postępowaniu ? Bo chyba nie mogą mnie zmusić do zaakceptowania reklamacji 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Poproś o odesłanie gry w celu rozpatrzenia reklamacji.
Jak odeśle to zainstaluj u siebie i sprawdź czy działa. Jak działa to poproś o opłaconą etykietę i odeślij mu ją.

Jak nie działa to oddaj mu kasę. 


Jak nie odeśle to 14 dnia od zgłoszenia odrzuć reklamację. 

Ponadto - zweryfikuj stan płyt bo zawsze jest szansa, że odeśle Ci np. inny egzemplarz itd.

 

oznacz moderatorów

caliope1
#7 Wielbiciel#

Tylko taki problem że konsola która była kompatybilna z tą gra jest sprzedana i nie mam jej od tygodnia a grę sprawdzałem wcześniej i działało

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Nikt ze znajomych nie ma xboxa? 
Poproś jeszcze kupującego o wyczyszczenie płyt i ponowną próbę instalacji - niestety ale niektóry ludzie nie ogarniają i wiem to z doświadczenia bo już kilka razy nawet stacjonarnie otrzymałem reklamacje na niedziałającą grę a wystarczyło ją wyczyścić z odcisków palców…

oznacz moderatorów

caliope1
#7 Wielbiciel#

No właśnie nikt wszyscy moi znajomi albo mają ps5 czy ps4 mam jednego kolegę ale ma Xbox 360 więc gra tam nie zadziała 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@caliope1 No i właśnie tymi wpisami rozpatrzyłeś reklamację.  Jeżeli nie umiesciłeś w opisie sprzedaży dokładnych informacji na których konsolach gra działa a na których nie działa to prawdopodobnie wprowadziłeś kupującą w błąd.  Nazywa się to zatajenie ważnych informacji, to jeszcze nie oszustwo, ale podejrzewam że właśnie dlatego kupująca nie może uruchomić gry.

Jeżeli jest tak jak się domyślam, to najrozsądniej będzie poprosic o zwrot gry i oddać pieniądze.

oznacz moderatorów

caliope1
#7 Wielbiciel#

Tylko że gra jest kompatybilna z Xbox one i Xbox series x czyli od 2014 roku jest napisane gra na Xbox one ale series x ma wsteczną kompatybilność widzę że ktoś tu ma małą wiedzę na temat konsol 

oznacz moderatorów