Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na Allegro Lokalne wystawiłem przedmiot który standardowo zamawiam pod z Japonii lub Emiratów Arabskich (bardzo długie czasy realizacji). W związku z Covid i problemem na kanału Sueskim czas realizacji z około 4 tygodni przesunął się absurdalnie długo i nadal czekam na dostawę. W związku z powyższym klient chce zwrot wpłaconych środków, a Allegro Lokalne już pobrało ode mnie opłatę transakcyjną, gdzie w sumie transakcja nie została jeszcze do końca zrealizowana (bo klient nie otrzymał towaru).
Jak w takiej sytuacji zwrócić pieniądze kupującemu nie będąc stratnym 300 PLN, które Allegro Lokalne ode mnie pobrało (nie mówiąc o tym, że zostanę z towarem pod zamówienie klienta)?
@CD_Zakup Musisz wziąć od kupującego numer konta bankowego i oddać mu wpłatę zwykłym przelewem, na Lokalnie inaczej nie oddasz.
O zwrot opłaty za transakcję poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Dołącz pisemną rezygnację kupującego i potwierdzenie przelewu zwrotnego.
@CD_Zakup to jest bul allegro lokalnie, tu nie ma prowizji 😞 a bezzwrotna opłata transakcyjna 😞 można pisać do allegro o zwrot ale jest to z Twojej winy i ciężko będzie odzyskać 😞 a kasę musisz oddać na konto kupującego po wypłacie z allegro finanse, tu nie zrobimy zwrotu z poziomu konta 🙂 były przypadki że zwracali ale są też posty że sprzedawcy nie dostali zwrotu opłaty ;(
@kostas11"to jest bul allegro lokalnie"
BÓL - bo, aż w oczy kłuje! 😄