Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak uzyskać korektę naliczonej opłaty za obsługę transakcji, jeśli kupujący zrezygnował z zakupu?
@ania_szczotka Napisz tu, dobrze mieć jak potwierdzenie o rezygnacji z zakupu:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
@ania_szczotka Tutaj masz poprawny link do Allegro Lokalnie nie Allegro https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d. Tak jak radziła @LEW433 napisz, opisz ze to kupujący zrezygnował.
Skoro Ci naliczyło opłatę -oznacza to że był odbiór osobisty/płatnośc za pobraniem? Zrezygnuj z tego.
@ania_szczotka Tak, lew podaje zazwyczaj błędny link, on myli Allegro z Allegro Lokalnie. Poproś Allegro o anulowanie tej opłaty przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Jeśli kupujący zapłacił, dołącz potwierdzenie zwroty wpłaty i dowód na rezygnację kupującego.