Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dnia 31.03.2020 roku w serwisie allegro lokalnie sprzedałem 2 konta do gry FIFA 19 o łącznej wartości 1300zł . Kupującemu wysłałem wszystkie niezbędne dane do zakupionych przez niego kont ( posiadam dowód w postaci screenów rozmowy z chatu allegro lokalnie), czyli ja dopełniłem wszystkich swoich obowiązków w związku z tą transakcją. Kupujący następnie niezwłocznie zmienił hasła do tych kont, miał prawo bo je zakupił, lecz po pewnym czasie 13 kwietnia na email dostałem wiadomość z allegro, że "Operator płatności PayU otrzymał z banku reklamacje w ramach procedury Chargeback". Odesłałem dziś screena wyjaśniającego moją rację. Nie zamierzam oddawać pieniędzy za sprzedane przedmioty. Brak odzewu od kupującego w wiadomości na allegro lokalnie. Dodam że klient posługiwał się w wiadomościach językiem angielskim co budzi pewne przypuszczenia wyłudzenia kont i pieniędzy. Ostatnio był dostępny 4 kwietnia w serwisie a konto założone ma od miesiąca.
Odpowiedz, podeślij wszystko co masz, banki rozpatrują każdą taką reklamację indywidualnie, prawdopodobnie zakup z zagranicy bo w krajowych rzadko banki to uruchamiają, a zagraniczne często jak towar jest niezgodny lub jest podejrzenie oszustwa 🙂
Napisałem do allegro, czekam na ich odpowiedź. Dostałem maila 13 kwietnia, że mam 5 dni roboczych na udowodnienie, że towar wysłałem, a nie jak twierdzi kupujący nie wysłałem. Niestety dopiero dziś wszedłem na email powiązany z allegro i im odpisałem. Dla mnie głupota, że jakieś 5 dni miałem. Wysłałem im screen, że podałem mu wszelkie niezbędne hasła i loginy i dostałem odpowiedź od allegro :
1.
Z uwagi na to, że nie otrzymaliśmy od Państwa wyjaśnień w sprawie reklamacji będziemy zmuszeni ją uznać - proszę o dokonanie zwrotu wpłaty na poniższe dane: xxx
Po mojej odpowedzi dostałem następującą wiadomość :
2.Reklamacja została już zamknięta.
Została uznana za zasadną głównie z powodu braku odpowiedzi na pierwszą wiadomość wysłaną do Pana.
3. Ostatnia : Na samym początku proponuję wyjaśnić sytuację z Kupującym, ponieważ to on złożył reklamację dotyczącą tego zakupu w banku, zatem może ją również wycofać.
Przedstawiona przez Pana odpowiedź jest oficjalnym stanowiskiem, które zostanie przedstawione do banku wydawcy karty. W związku z powyższym proszę o zachowanie formalnej formy wypowiedzi.
I co teraz niby mam oddać 1300zł, stracę swoje konta bo dostępu już na pewno nie odzyskam i będę zmuszony ponieść ponad 100zł opłaty allegro za sprzedaż.
Bez sensu.
Czas minął i po ptokach, jak zamknęli sprawę i puścili zwrot wystawcy karty musisz przelać bo ściągną to przez komornika 😞
Możesz pozwać kupca o wymuszenie i fałszowanie faktów 😞
Pozwij allegro ... Zbieram osoby poszkodowane Przez portal a będące Sprzedawcami Nie dość że facet Panią okradł to allegro dodatkowo oskubie na prowizji bo napiszą że to Pani wina na pozwanie portalu ma Pani 2 lata Polecam art 286 kk
Po wtóre obowiązkiem portalu jest skutecznie doręczyć to wezwanie o udowodnienie ALE Przepraszam Pani nic nie musiała udawadniać to bylo na czacie allegro więc allegro miało dowód tylko im się nie chciało zerknąć
Pani to udowodniła w dniu kiedy wysłała te dane za pośrednictwe czatu allegro
Jak rozumiem doręczone zostało wczoraj bo otworzony został mail co będzie do udowodnienia u operatora skrzynki
Więc dla mnie terminu Pani dochowała
@chunorka Niczego nie musisz oddać. Dopiero po wyroku sądu musiałbyś oddać, a masz dowody wywiązania się z transakcji. Prowizję 100 zł za sprzedaż zapłać, to Twój jedyny obowiązek w tej sytuacji.
Dzięki za odpowiedzi. Prowizja 108 zł zapłacona już dawno. Czekam może mi coś odpiszą z allegro.